Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva burde jeg gjøre videre?

Gjest hugoboss

Anbefalte innlegg

Gjest hugoboss

Hei.

Går nå første klasse på Videregående og har møtt en jente jeg liker. Jeg var veldig for meg selv den første tiden fordi jeg ikke kjente noen og er ikke den personen som går bort til en person og forteller livshistorien min. Etter en liten stund begynte jeg å bli kjent med flere og flere i klassen osv.

uti november engang fikk jeg msn adressen til en jente i klassen vi har så og si snakket sammen hver eneste dag siden jeg fikk den og disse samtalene har vart i flere timer sammenhengende. Jeg synes henne er pen, søt og en morsom person å være sammen med. Jeg tror jeg har begynt å få følelser for henne nå. For noen dager siden var vi på klassetur, og jeg tilbragte mye tid sammen med henne den dagen. På bussen hjem igjen var det en fra klassen som spurte om vi var sammen, vi sier nei begge to i kor nesten. Han ble veldig overrasket over det svaret han fikk.

Kan jo også si at jeg er ikke den personen som spør om telefonnummeret til folk, og dette var ikke et unntak. Så jeg fikk en fra klassen la oss kalle han Lars, Lars gikk så til la oss kalle henne Henriette. Lars gikk til Henriette for å så spørre om nummeret til denne jenta.

Men nå etter at vi kom hjem fra denne klasseturen har vi nesten ikke snakket i det hele tatt på MSN. Jeg har heller ikke sendt henne noen melding eller ring. Syntes det virker litt rart. Siden jeg har skaffet meg nr hennes på en veldig merkelig måte. Hva skal jeg liksom skrive i den meldingen? Hvordan kan dette skje, at før denne dagen snakket vi mye på msn og skolen. Men etter turen har vi da som sagt nesten ikke snakket med hverandre. Har det noe med at "Lars" spurte om vi var sammen? Kan det ha noe med det å gjøre?

Burde jeg vente noen dager før jeg tar kontakt med henne igjen eller hva skal jeg gjøre videre?

På forhånd takk :)

Mvh

-Hugo Boss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet hun at du har nummeret hennes?

Hvis ikke, synes jeg du bør spørre jenta selv etter nummeret hennes. Da vet du at hvis hun sier nei er hun ikke interessert, men hvis hun sier ja er det greit at du sender henne en melding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...