Tenaciously Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg veit at jeg har det, pusser tenna hver dag, skyller med fluor osv,osv. Jeg er 14 år, snart 15. Har også reggis som skal av om 2-3 måneder. Har prøvd SB12, funka bra, men min lommebok har ikke råd til det, og foreldre gidder ikke legge ut Tips? Noe jeg kan gjøre? Tenker på dette KONSTANT! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har du forsøkt tungeskrape? http://www.gents.no/products/Dentaid-Halita-tungeskrape.htm Drikke mye rent vann og tygge sukkerfri tyggegummi kan også hjelpe på. Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Tunga mi er ofte nesten HVIT helt bak Kommer den dårlige ånda ut av nesa også? Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg må ut med 88,- kr for den tunge skrapa Mulig å få den i butikk? Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Er det ikke tungeskrapedings på alle tannbørster om dagen? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Den på Colgate 360 suger balle Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Spis sæd. Inneholder mye sink som fjerner svovelet fra munnen din. Eller så venter du til du tar av reguleringen og kommer gjennom puberteten Tyggis funker bra som mellomløsning.. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Eventuelt sinktilskudd. Sæd for faen? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Spis sæd. Inneholder mye sink som fjerner svovelet fra munnen din. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Jeg vil tro foreldra dine har råda til å spandere tanntråd på deg. Tror det skal hjelpe Ang. foreldrene dine så får de ca 1000,- i mnd fra staten for å bruke på deg fram til du er 18 år, så det at de ikke betaler 500,- i mnd for SB12 er BS. Endret 9. mars 2010 av XanderZ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg fikk merkbart bedre ånde av å begynne med snus. Syrer og baser osv.. Nå lukter ånden snus, men tyggis eller vanlig tannkrem fjerner den lukta. Vanlig såpe fungerer også fint for å nøytralisere dårlig ånde vet jeg. Bittelitt såpe på tunga og skyll munnen godt. Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Har du tannstein? Tannlegen vill vel sagt ifra hvis jeg hadde det :O Jeg fikk merkbart bedre ånde av å begynne med snus. Syrer og baser osv.. Nå lukter ånden snus, men tyggis eller vanlig tannkrem fjerner den lukta. Vanlig såpe fungerer også fint for å nøytralisere dårlig ånde vet jeg. Bittelitt såpe på tunga og skyll munnen godt. Har ikke tenkt til å begynne å snuse for å få bedre ånde :!: Og jeg prøver ikke såpe før noen bekrefter det. Endret 9. mars 2010 av MuIIe Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har du tannstein? Tannlegen vill vel sagt ifra hvis jeg hadde det :O Joda, men når var sist gang du gikk til tannlegen? Lenke til kommentar
Tenaciously Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Har regulering, så det er vel 3 uker siden, skal dit neste tirsdag Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 MuIIe, det er sant! Bare prøv bittelitt. Det er såpe i de fleste tannkremer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå