Mats Aa Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Hei. Nå har jeg da sittet og Googlet i over en time for og finne ut hvilket lydkort det er i Cooler Master cav-t03-uw. Jeg har da hatt ingen suksess. Jeg må da vite hvilket lydkort det er for at jeg skal instalere driverene til lydkortet. Setter stor pris på om du vet dette/greier og finne det ut. Mvh. Ipwnju Endret 6. mars 2010 av Ipwnju Lenke til kommentar
jungli Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 grunnen til at du ikke har funnet noe, er at Cooler Master er produsenten på casing, og ikke dataen.. du kan skaffe deg, DriverMagician den forteller deg hva slags driver du trenger.. ellers så kan du sikkert også finne lignende gratisprogrammer.. søk på google, driver detective eller noe sånt Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Takk for tipset. Lenke til kommentar
jungli Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Takk for tipset. NP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå