oskarso Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Kjøpte meg Igloo Silent Breeze 462 for ett par dager siden. Satt den på min Athlon 1.4G. Hadde PCen på i 12 timer, da hadde tempen kommet opp i 70 grader. La merke til at viften kom med 2 litt store "puter" festet under ribba? Hva brukes disse til? Vil de ikke bare føre til isolasjon av prosessoren? Hadde fra før en Cooler Master DP5-6I31C, men byttet den ut pga mye støy. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Tror nok du bør installere viften en gang til. rens godt og bruk artic silver goop et tynt lag Den viften skal kunne klare CPUèn din uten minste problem. Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 La de 2 store "puter" hvor de er. Jeg hadde samme problem med en xp2500+ og silence breeze, men etter oppdateringen av bios vises nå 45 grader idle. Se om ditt hovekort har en ny bios-version. Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Kjøpte meg Igloo Silent Breeze 462 for ett par dager siden. Satt den på min Athlon 1.4G. Hadde PCen på i 12 timer, da hadde tempen kommet opp i 70 grader. La merke til at viften kom med 2 litt store "puter" festet under ribba? Hva brukes disse til? Har du ASUS hovedkort? Disse er kjent for å visemildt sagt ville temeraturer. Hvilken temp hadde du med den gamle kjøleren? Putene benyttes sansyligvis til å fordele trykket på CPU fra kjøleren. De skal være på. Har selv en Silent Breeze på min XP2500, og den kjører Idle på rett over 40C, load litt høyere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå