Gå til innhold

PL: Wigan - Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle vet at Lucas er dass så ikke noe nytt der. Det som irreterer meg er at det sitter jævlig mye penger på BENKEN og varmer ræva når de skal være utpå der, og gjøre seg noenlunde fortjente til sine altfor høye lønninger. At faktisk disse idiotene tjener hundretusner i uka på og ikke gjøre en dritt provoserer meg noe enormt. Overbetalte fuckheads hele gjengen.

leif

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Sier meg enig i det meste som blir sagt her inne. Det er sårende å se et så dårlig lag spille ekstremt dårlig fotball. Liker heller ikke holdningen til Torres, løper rett på spillere og sytrer etterpå.

Lenke til kommentar

Dette er noe av det tristeste jeg har sett i alle mine år som supporter. Jeg eier ikke ord.

Godt å se at en Liverpool-supporter kan si det om Torres. Jeg har alltid hatet han mens jeg kjenner mange Utd-supportere som sier han er en grei fyr osv osv. Han har rett og slett en ekkel holdning på banen.

Det hører vel med til sjeldenhetene at Torres har en slik holdning som han har hatt f.eks. i dag. Du må gjerne tro at du hater han pga dette, men grunnen er vel egentlig så enkel som at han er Liverpool-spiller og du Man Utd-supporter.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Torres virker som en meget sympatisk kar utenfor banen, på banen kan han være en sutreunge.

Skammelig kamp og resultat. Hadde Unitedsupporterne gått igjennom en sånn her sesong i år så hadde selvmordsraten vært relativt høy i forhold til vanlig. Orker ikke tenke på at vi havner utenfor topp 4 i år.

Hiver på en episode Mock The Week og ser om det får meg i bedre humør (tvilsomt, dog Frankie Boyle herjer).

Lenke til kommentar

Nei Magnus, jeg kan like en spiller som spiller i Liverpool; som f.eks Glen Johnson. Digger han.

Torres er rett og slett en ekkel type på banen, selv om han virker grei på intervju osv. Men han er verre enn Berbatov på banen.

Lenke til kommentar

Det er noe av det tristeste fotballspillet jeg har sett. Holder så vidt til norsk 1. divisjon. Vi mangler gnisten og selvtilliten. Benitez må bort uansett til sommeren, jeg ser ingen annen løsning. Vi har Torres, Gerrard, Macherano, Benayoun og Johnson tilbake, så vi kan ikke skylle på skadesituasjonen selvom et par av de mangler kamptrening.

Det er så trist at jeg kommer til å grine meg til søvne. God natt.

Lenke til kommentar

Nei Magnus, jeg kan like en spiller som spiller i Liverpool; som f.eks Glen Johnson. Digger han.

Torres er rett og slett en ekkel type på banen, selv om han virker grei på intervju osv. Men han er verre enn Berbatov på banen.

Når har jeg sagt at du ikke kan like en som spiller på Liverpool? Snakket ikke spesielt rettet mot deg, bare nevnte generelt hva jeg mener om fyren slik du også gjorde. Har boka hans også forresten.

Er fullstendig klar over at du digger Glenny. Det har vi jo snakket om. :p

Lenke til kommentar

Godt å se at en Liverpool-supporter kan si det om Torres. Jeg har alltid hatet han mens jeg kjenner mange Utd-supportere som sier han er en grei fyr osv osv. Han har rett og slett en ekkel holdning på banen.

Ordet ekkelt må vær så jævlig oppbrukt i ditt vokabular, hver eneste dag skal du slenge det ordet rundt. DET er ekkelt det.

Lenke til kommentar

Eneste målet vi fikk var lavmål.

Mest posetive var at gresset var grønt og det går mot vår.

Om de spiller sånn på Anfield neste mandag så skal jeg hoppe over gjerde og sparke samtlige i ræva. Så skal jeg kreve pengene mine tilbake for både billett, fly og hotell!

TRIST!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...