tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kommentatoren er så utrolig kjedelig, burde ikke vært lov/mulig. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 ser du på kanal + eller? Følger ESPN jeg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hehe ja faktisk, jeg har ESPN på Sky boksen, der går den i HD også. Men jeg orker ikke gå til stuen nå, så chiller med canal+ på rommet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Lucas er litt bæd boi. Er ikke han gult kort kongen i Liverpool? Kommentatoren ødelegger mye av stemningen ja. Men uten om det, hvorfor sørgebånd? edit: Liker å vise kortene sine dommeren. Endret 8. mars 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) 3 gule kort til Liverpool allerede, håper vi slipper rødt. Synes det er mye slurv i pasningsspillet og synes det er altfor mange pasninger bakover. EDIT: NEI! Endret 8. mars 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 fy faen, er det mulig. Slurvespill , må de faen skjerpe seg, sliter voldtsomt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Møkk og dritt og bæsj. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) for ett spill, er trist å se på Er ikke mye de får spilt ballen opp til torres, må nok noen endringer til i 2omgang om vi skal ha sjangs til å vinne denne kampen. 3 meget viktige poeng som vi MÅ ha Endret 8. mars 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Benitez holder vel en tordentale i pausen og så får vi håpe et nytt lag kommer på banen i andre omgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Liverpool har kommet seg fra å ligge under fra wigan før, men tipper det ender uavgjort. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Sykt hvor mye slurv og lite kreativitet framover det er. Ser også på spillerne hvor frustrerte de er. Er det for mye å håpe påLucas ut og Johnson inn i pausen? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fyyyyyyfaen! Gikk glipp av de første 29min av kampen, men det gjorde jo ingenting ser jeg. Dette er FAEN meg på trynet. Gerrard!!!!!!!!!!! Lucas, og kuyt. Jævla innhabile idioter, gir bort ballen GANG PÅ JÆVLA GANG. Og torres er som vanlig helt alene, torres vs wigan yet agian. GIDD. FITTE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) bra passning av kuyt da Lært det av Scholes. Endret 8. mars 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Lucas herjer som vanlig. 1'ern til Pause. Gjør ikke annet enn å 1) trekke ned tempoet. 2) Slår bare feige kort/støttepassninger. 3) mister ballen eller laget unødvendige frispark. Sier ikke rent lite om Aquiliani at han benkes for det sølet der. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jo mer og mer jeg ser kamper av oss denne sesongen jo mindre får jeg lyst å leve. Hver feilpasning i dag er ren tortur. Eter deg opp innvendig. Gerrard er pdd ikke bla de 10 beste midtbanespillerne i verden. Kanskje han kommer inn på topp 20 lista. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Lucas er latterlig ja, så en del av omgangen og det var ikke pent. Kuyt er litt småmorsom. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jo mer og mer jeg ser kamper av oss denne sesongen jo mindre får jeg lyst å leve. Hver feilpasning i dag er ren tortur. Eter deg opp innvendig. Gerrard er pdd ikke bla de 10 beste midtbanespillerne i verden. Kanskje han kommer inn på topp 20 lista. Haha, slik Gerrard har vært i år kommer han ikke på noen topp 50 liste engang. nei, hvor er Aquilani, babel? Johnson......? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå