Tardface Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Heisann. Kjøpte meg The Godfather 2 til PC i går, og fikk innstallert det og gledet meg til å spille. Men så, når jeg skal starte spillet, så starter det (skjermen blir svart, akuratt som om spillet åpnes) og så går den tilbake til windows, og jeg får opp feilmeldingen " The Godfather II har sluttet å virke" Noen som vet hva som kan være grunnen til dette? Selv lurer jeg på om det kan være fordi jeg har Windows 7, kan dette stemme? Takker for svar! Mvh Tardface! Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Heisann. Kjøpte meg The Godfather 2 til PC i går, og fikk innstallert det og gledet meg til å spille. Men så, når jeg skal starte spillet, så starter det (skjermen blir svart, akuratt som om spillet åpnes) og så går den tilbake til windows, og jeg får opp feilmeldingen " The Godfather II har sluttet å virke" Noen som vet hva som kan være grunnen til dette? Selv lurer jeg på om det kan være fordi jeg har Windows 7, kan dette stemme? Takker for svar! Mvh Tardface! Hei,, jeg er ikke son mega god i pc, men det samme har hendt meg, men det var et annet spill, jeg fikk og opp den samme geilmelingen, jeg er ikke sikker, men det kan være pga windows 7. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 The Godfather 2 er såpass nytt at W7 støtte ikke skal være noe problem. Har du oppdatert skjermkortdriverene? Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Ja, gjorde det nå nettopp, men det funker fremdeles ikke EDIT: kan også legge til at når jeg kjører spillet, så kommer det opp en varsling nede i hjørnet hvor det står; "Fargeoppsettet har blitt endret til Windows 7 Basic. Et program som kjører, er ikke kompatibelt med enkelte visuelle elementer i Windows. Klikk her for informasjon." Etter at denne kommer opp, blir også fargen/layouten på oppgavelinja endra, til sånn basic greie.. Endret 8. mars 2010 av Tardface Lenke til kommentar
Perril Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) The Godfather 2 skal fungere på Win 7, jeg og en kompis har spilt det uten problemer, så må være noe annent, som noen andre nevner her kanskje det er noe med driver, oppdater alle drivere og kjør win-update, kanskje ta en runde med anti-vir også. EDIT: Godfather II PC Minimum Requirements Processor: P4 2.8GHz or faster RAM: 1GB or more Hard Drive: At least 9GB of free space Video Card: DirectX 9.0c compatible video card NVIDIA GeForce 6800 or better ATI X1600 Pro or better 256MB Video Card and Shader Model 3.0 required Sound: DirectX 9.0c compatible sound card DirectX: The latest version of DirectX 9.0c - perril Endret 8. mars 2010 av Perril Lenke til kommentar
Freddish Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Høyreklikk på .exe filen og velg at du vil kjøre dette programmet i XP sp2. Prøv dette du. Det har iallefall funket for meg på flere spill. Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Har allerede kjørt det som Administrator, Vista-mode, XP-mode, osv.. Funker ikke :s Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Har opplevd noen ganger at brannmuren blokekrer spill, og så ser man ikke meldingen fra brannmuren fordi spillet dekker skjermen. Mange spill kommuniserer på nett nå, og hvis den oppkoblingen blokkeres av brannmuren så stoppes spillet. Skjedde bl.a med fear i sin tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå