Gå til innhold

Bad Company 2 - Sliter med tilkobling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er serverne nede nå? Jeg får ikke logget inn i det hele tatt jeg.Ikke i dag, går eller forigårs Dette gjelder ps3 demoen.

Har NAT Type 2, så skulle være iorden sånn sett.

Dude, demoen var ferdig 25. februar :p

Du verden. Og fortsatt ligger den ute for nedlasting på ps-store. Hmm. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

WTH... Nå får jeg denne samme meldingen.

#########Failed to connect to EA Online###############

Er det mulig da???

Er det noen der ute som vet om det er noe jeg kan gjøre eller er dette rett og slett EA som har tabba seg ut igjen??

Lenke til kommentar

Hvis det er noen som ikke klarer å koble seg til noen servere eller å logge inn. Prøv å update spillet. Finn Battlefield Bad Company 2 mappen og søk etter BFBC2Updater. Hvis du allerede har gjort dette så vet ikke jeg hva som er feil, dessverre. Prøv å søk på failed to connect to ea online på google. Man pleier å få vite hva man kan gjøre hvis man har denne feilen fortere på engelsk en norsk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg spillte dette en del rett etter at det kom ut, men siden det var så mye server problemer gikk jeg tilbake til mw2. Syntes det var litt for avslappende også, får mye mer adrenalin av cod.. nok om det.(skal ikke ta opp mw2 vs BC2 diskusjonen);P

Når jeg har vært lei av cod så har jeg tenkt at jeg kan ta en pause og spille BC2, men HVER ENESTE GANG jeg skal prøve å spille det, så klarer den ikke å koble til noen server. samt at den finner ingen venner.. :/ Serversystemet måles som en katastrofe på linje med serversystemet til mw2. og da er det ILLE! :mad:

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...