Gå til innhold

Bad Company 2 - Sliter med tilkobling

Anbefalte innlegg

De serverproblemene som er nå er at noen servere kjører betaklienter, det er jo ikke DICE sin skyld at vi ville ha beta? Hadde det ikke vært for betaen hadde det fungert perfekt nå.

Endret av Viruskongen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk EA. Ingen vits å gå til kundeservice gjennom EA heller. Du får svar 2 uker etterpå. Anyways. Har problem med PunkBuster, har updatea punkbuster etc men funker jo faen ikke da heller. SLetta betaen og gjort alt de har bedt meg om og gjøre for at det skal funke, men det funker jo faen meg ikke!!!

Får PB init feilen selv...er det den du får? Ikke bare driter EA så grundig på seg men nå også punkbuster...faen as

Lenke til kommentar

Du sier noe. Er jo like ille nå som da det var beta.

Betaen var faktisk helt problemfri for meg. Var vel kunn de første 24 timene at det var en del tull:p

Men har egentlig ikke opplevd store problemer med retail-versjonen.

Pappa fikk iallefall den punkbuster feilen nå, men formaterer PCen hans til Windows 7, så får vi se om det hjelper eller om EA kommer med en ny update asap :p

Lenke til kommentar

Typisk EA. Ingen vits å gå til kundeservice gjennom EA heller. Du får svar 2 uker etterpå. Anyways. Har problem med PunkBuster, har updatea punkbuster etc men funker jo faen ikke da heller. SLetta betaen og gjort alt de har bedt meg om og gjøre for at det skal funke, men det funker jo faen meg ikke!!!

Får PB init feilen selv...er det den du får? Ikke bare driter EA så grundig på seg men nå også punkbuster...faen as

Jepp... Init.

Sendte Feilmelding før i dag tidlig og fikk svar allerede nå! Må jeg si var bra kundeservice.

Får bare ikke åpna den, haha!

Skal skrive opp det jeg fikk som svar når det fungerer.

Lenke til kommentar

Lord nå er eg dritt lei!

Først problemer me PB.. Fikset..

Nå mister eg connection te EA servers hele tiden.. Aldri fått spilt sammenhengende i mer enn 3 min. Friendsliste er bare bugg..Får ingen request, og de eg har sendt ut, blir ikkje motatt. Fav listen er det 4-5 servere som blir oppdatert som eg kan logge på...

Endret av Existence
Lenke til kommentar

Hva het den serveren? Er passe lei av å ikke få spilt nå:(

Good Guys!

Lord nå er eg dritt lei!

Først problemer me PB.. Fikset..

Nå mister eg connection te EA servers hele tiden.. Aldri fått spilt sammenhengende i mer enn 3 min. Friendsliste er bare bugg..Får ingen request, og de eg har sendt ut, blir ikkje motatt. Fav listen er det 4-5 servere som blir oppdatert som eg kan logge på...

Bli med på Good Guy Serveren :) Der har de fiksa. Prøv å se om det hjelper å spille på den.

Lenke til kommentar

De serverproblemene som er nå er at noen servere kjører betaklienter, det er jo ikke DICE sin skyld at vi ville ha beta? Hadde det ikke vært for betaen hadde det fungert perfekt nå.

Jeg trodde at fullversjonen skulle fungere bedre enn Betaen, her er det ivertfall motsatt.

Feilfri beta, mens fullversjonen er et helvete!

Lenke til kommentar

Ugh, jeg får ikke opp noen servere engang.. Noen som har noen tips om hva som kan gjøres?

Du kan prøve å trykke "cancel" når den laster inn serverne og kryssa av i høyre meny for "not full", "not empty", "ranked" etc. for å få det til å gå litt kjappere, funket for meg.

Nå får man uansett ikke spilt:

"EA servers will come down tomorrow and Saturday morning to install extra hardware to improve your online experience."

- Sto på den offisielle Twittern. Brenn EA, brenn...

Lenke til kommentar

bfbc2game20100308210936.jpg

Noken som har sett denne her før eller?

Satt og spelte så var det plutslig bom stopp.

Speler på TV2 sine servere.

Har akkurat det samme problemet... Får spilt i 5-10 min før det kommer opp.. skjer hver gang.. sykt irriterende var hos en kompis og spilte det med min pc da fikk jeg det ikke. Tror dere det er min feil (nettet) eller EA? I hvertfall irriterende hvis jeg gjør det bra så blir kicka får ikke xp eller noe... -.- Telenor er nettleverandøren min i hvertfall. Men jeg har kjøpt spillet ikke Beta.

Endret av Tigergutt92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...