rvenes Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Failed to connect to EA Online Noken som har sett den feilmeldinga i kveld eller? Fungerte jo å spele i dag... Prøvd det meste av trix og ting som eg har funnet på nettet. Blant anna snarveg på skrivebordet og køyre det som admin. Har Steam versjonen. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du er ikke den eneste. Sitter en fortvilt gjeng på Ventrilo-serveren min som alle gråter og snufser i kor Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg ble faktisk disconnected midt i en game Fikk ikke logget inn igjen... ser ut til at master server er nede :'( Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gutta gutta e vi online nu? ='( Need my fix Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Som sagt tidligere, du er langt i fra den eneste. Selvsagt kan jeg ikke spille online på en fredags kveld, uten noe ellers å finne på! Men men, får vel bare.. smøre meg med tålmodighet og høre på for å få tiden til å gå! edit; http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/933736-ranked-server-host-new-clan-rental-servers.html Endret 5. mars 2010 av Quote Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Aha, så det var derfor det nettopp ikke funka. Og jeg som hadde gledet meg til å spille akkurat nå da jeg har venta hele dagen på det. Typisk! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fra Twitter: EA Online is currently investigating an outage of the servers that affects a number of EA games. A fix will be done as soon as possible. 10 minutes ago via web Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fra det franske EA forumet oversatt via google: "Hello, This message is to inform you that EA currently operates maintenance on their master server, which should help overcome the bugs experienced by many. This maintenance is already underway and to help accelerate the process EA asked all providers to close a total of 40 000 slots. We will close our public servers but if you want to lend a hand to their technicians working day and night since the game's release, we ask you to consider the option of stopping your server the game panel, and this up at the end of this maintenance *. Note that this is not an obligation but rather a boost that can voluntarily choose to give them. We all hope that this will end the problems of crashes BFBC2. * End of maintenance: 3am America / 9h am / France" Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 fikk logget inn, men får ikke kontakt med servere ;/ Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Jon Blund kom plutslig på besøk igjen da.... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 EA Servers are back online and we have released R5 servers to the hosts. Check out the Server and Disconnect status - http://bit.ly/cLxp9O about 1 hours ago via TweetDeck Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Uffa meg, fungerte tidligere i dag, men nå er det samme feilmelding som i går. Tydelig at EA ikke har gjort en god nok jobb med tanke på forberedelser til slipp. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Fungert fint no noken timer! Prøv servere som også er fulle... Trur ikkje lista over servera er heilt rett lodda. Ofte det er plass til deg sjølv om det står 32/32 Blei sparka utigjen no da... Ingenting nytt på: http://twitter.com/OfficialBfbc2 heller. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 De snakker jo om selveste innloginga? Jeg får fint til å logge inn. Sitter faktisk i BC2 atm og er på nett via steam Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Og der falt jeg og ut IGJEN. Og som vanlig "failed to connect to ea online". Dette er rett og slett en patetisk prestasjon. Slikt finnes ingen unnskyldninger for. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Og der falt jeg og ut IGJEN. Og som vanlig "failed to connect to ea online". Dette er rett og slett en patetisk prestasjon. Slikt finnes ingen unnskyldninger for. +1 Helt utrolig. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det er faenmeg latterlig! Her kommer de med et spill som har tenkt å ta online-tronen til MW2, og så funker faen ikke serverne deres? Jeg blir helt matt. HELVETE. (unnskyld banning) Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det er faenmeg latterlig! Her kommer de med et spill som har tenkt å ta online-tronen til MW2, og så funker faen ikke serverne deres? Jeg blir helt matt. HELVETE. (unnskyld banning) Så sant, så sant. Det jeg ikke forstår er hvordan i all verden de presterer å drite så grundig på draget etter en slik enorm millionsatsning og "x" antall timer betatesting... Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Typisk EA. Ingen vits å gå til kundeservice gjennom EA heller. Du får svar 2 uker etterpå. Anyways. Har problem med PunkBuster, har updatea punkbuster etc men funker jo faen ikke da heller. SLetta betaen og gjort alt de har bedt meg om og gjøre for at det skal funke, men det funker jo faen meg ikke!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå