Gå til innhold

Bad Company 2 - Sliter med tilkobling

Anbefalte innlegg

Failed to connect to EA Online

Noken som har sett den feilmeldinga i kveld eller?

Fungerte jo å spele i dag...

Prøvd det meste av trix og ting som eg har funnet på nettet.

Blant anna snarveg på skrivebordet og køyre det som admin.

Har Steam versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt tidligere, du er langt i fra den eneste. Selvsagt kan jeg ikke spille online på en fredags kveld, uten noe ellers å finne på! :hrm:

Men men, får vel bare.. smøre meg med tålmodighet og høre på

for å få tiden til å gå! ;)

edit;

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/933736-ranked-server-host-new-clan-rental-servers.html

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Fra det franske EA forumet oversatt via google:

"Hello, This message is to inform you that EA currently operates maintenance on their master server, which should help overcome the bugs experienced by many. This maintenance is already underway and to help accelerate the process EA asked all providers to close a total of 40 000 slots.

We will close our public servers but if you want to lend a hand to their technicians working day and night since the game's release, we ask you to consider the option of stopping your server the game panel, and this up at the end of this maintenance *.

Note that this is not an obligation but rather a boost that can voluntarily choose to give them. We all hope that this will end the problems of crashes BFBC2.

* End of maintenance: 3am America / 9h am / France"

Lenke til kommentar

Det er faenmeg latterlig! Her kommer de med et spill som har tenkt å ta online-tronen til MW2, og så funker faen ikke serverne deres? Jeg blir helt matt. HELVETE.

(unnskyld banning)

Så sant, så sant. Det jeg ikke forstår er hvordan i all verden de presterer å drite så grundig på draget etter en slik enorm millionsatsning og "x" antall timer betatesting...

Lenke til kommentar

Typisk EA. Ingen vits å gå til kundeservice gjennom EA heller. Du får svar 2 uker etterpå. Anyways. Har problem med PunkBuster, har updatea punkbuster etc men funker jo faen ikke da heller. SLetta betaen og gjort alt de har bedt meg om og gjøre for at det skal funke, men det funker jo faen meg ikke!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...