Wutwut Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har bestilt for ganske lenge siden, noen plakater fra allposters.com. Men nå har det gått 3 uker og har enda ikke fått dem. Når jeg sporer bestillingen står det at den er sendt via Nederland, og sånt. Har lest litt rundt om kring og hørt at det funker bra, men kan ta 2-3 uker før de kommer. Ville bare vite om det er sant, fordi nå har det gått 3 uker. Og om noen hadde noen erfaringer fra butikken, hadde det vært fint å dele det her. - NiiiK Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Det er lengesiden jeg bestilte der, snakker 7-8 år tror jeg. Jeg mener å huske at det tok litt tid, 3-4 uker er kanskje litt drøyt? Men til slutt kom det en hentelapp, og på Posten fikk jeg et rør med plakatene i. Endret 5. mars 2010 av zeltex Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er et par år siden jeg bestilte også, men jeg kan bekrefte det zeltex sier. Det tar gjerne ganske lang tid, men det har i alle fall alltid kommet frem for meg Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Enda en bekreftelse her.. Tok ikke så fryktelig lang tid, dvs 1-2 uker, og fikk alt akkurat som jeg bestilte det. Ikke noen problemer Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Ok Da kommer de vel Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå