Nebuchadnezzar Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Snublet over denne siden her, myanimelist.net som er en artig side for å holde styr på serier som man har lest eller sett. Man kan jo åpenbart også dele det man har sett/lest uten å bruke den siden òg. Føler selv det er lettere på denne måten. Min Manga Min Anime Noen som har noen mangaanbefalinger til meg basert på det jeg har sett ? Så nå er det bare å dele ivei og gi kommentarer til hverandre ^^ Endret 5. mars 2010 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har ikke lest mye manga, men sett mye anime.. Kan anbefale: Cowboy Bebop Black Lagoon Neon Genesis Evangelion Sekirei (season 2 kommer om ikke lenge) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har brukt MAL siden 19 Juni 2008 linker ligger i signaturen min, men uansett.. her Anime - Manga Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har alle Anime/Manga på hardisken så har kontroll på kva eg har sett uten MAL På manga siden anbefale eg: Gintama (Utrolig morsom serie, synest faktisk anime er eit hak bedre der) Kjem på meir seinere Anime: Gintama, To Aru Majutsu no Index, Toaru Kagaku no Railgun, Hellsing OVA, Hayate the Combat Butler... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har alle Anime/Manga på hardisken så har kontroll på kva eg har sett uten MAL Det sier du fram til den dagen hardisken ryker Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har alle Anime/Manga på hardisken så har kontroll på kva eg har sett uten MAL Det sier du fram til den dagen hardisken ryker Hehe, derfor eg har alt i RAID 1 på servern Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Jeg husker jeg brukte en lignende side før i tiden, men MAL ser også bra ut. Endret 1. mai 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå