Gå til innhold

eg bare lurte på om noen kunne skjekket om det er virus på www.tvgorge.com

Anbefalte innlegg

Hei.

Pcen min fikk bluescreen og måtte på reprasjon fordi jeg ikke kunne starte den igjen.

Jeg hadde nettop hørt om www.tvgorge.com og så noen serier der. For det meste Cguck, House og 24.

Mens pcen var på rep (har ikke fått den igjen) kom det ny Chuck episode og jeg så denne, samt hele sesong 8 av 24 på den. En kort stund etter klikket denne også (skal nevnes at den ikke har bateri {laptop} og kontakten gikk utav to ganger).

Jeg bare lurte på om noen kunne skjekket om det er virus på www.tvgorge.com fordi jeg skulle gjerne sett litt House før jeg kjøper sesongen. Og hvis noen gidd, fortell meg også hvordan du gjorde det:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stod ett eller annet med minne..

Syns bare det var litt rart at det skjedde på begge pcene rett etter jeg for første gang hadde brukt en og samme nettside.

Har også lyst til å kuke til søsteren min sin andre pc i forsøket på å se en episode med house.

Lenke til kommentar

TVGorge samler innhold fra tredjepart TV-streamingsnettsteder rundt om i verden og om dette innholden er manipulert og inneholder noe form for malware kan gjerne være tilfellet selv om jeg tviler på det. At begge pc'n klikket kan være tilfeldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...