SumFortyOne Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei. Kjøpte en ipod touch for ei stund siden, så kan ikke så mye om iTunes. Lasta ned et album for min far, fra iTunes store som har havna på ipodn. Nå vil jeg fjerne den men får det ikke til. Sletta en og en sang(er det virkelig ikke mulig å markere flere samtidilig? fikk det ikke til), synkroniserte ipodn og koblet fra. Når jeg brukte den seinere, så var alle sangen der fortsatt! Hvorfor det? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da du har kobla ipoden til itunes så ser du den i venstre hjørne... står navnet på ipoden og litt sånt. trykk på den så kommer kategoriene i toppen av itunes og der går du på musikk. der er det avkrysset sync all musikk i biblo... kryss av den og sett manuelt valg. der kan du krysse av og på hvilkene artister du vil ha på ipoden. Håper det hjelper Lenke til kommentar
Tardface Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvis du vil markere alle sangene kan du jo trykke CTR + A, eller hvis det bare er noen du skal markere kan du jo holde inne CTRL mens du trykker på sangene du vil merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå