-Just-Me- Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Hei! Jeg lurte på om folket har noen anbefalinger til kremer, gjerne ansiktskremer for menn som kan gjøre huden litt mer sånn gyllen, ikke som brunkrem, men kanskje en litt brunhetsvirkning? :/ Takker for svar på forhånd Endret 5. mars 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har en fuktighetskrem med en dæsj selvbruning i fra Armani. Har bare brukt den en gang eller to, for jeg er ikke så veldig opptatt av å være brun, men den funket bra nok den... Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har en fuktighetskrem med en dæsj selvbruning i fra Armani. Har bare brukt den en gang eller to, for jeg er ikke så veldig opptatt av å være brun, men den funket bra nok den... Det kunne vært interessant Hva er navnet på selve kremen? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Eh, den har ikke noe navn tror jeg. Det er bare en sort liten pumpeflaske det står Armani på... Har kastet esken for leeeeenge siden, men det er mulig det sto et navn på den. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Okay, har noen flere anbefalinger? Endret 5. mars 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg kommer antageligvis til å kjøpe Dove Summer Glow i morra. Hvor 'matcho' det er kan vel diskuteres, men har brukt den før og er rimelig fornøyd. Men har dere noen lure tips/anbefalinger på lager, la meg få vite det Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Dove Summer Glow er vel bodylotion, noe som skal brukes på kroppen, derav "bodylotion". Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Dove Summer Glow er vel bodylotion, noe som skal brukes på kroppen, derav "bodylotion". Joa men har brukt den i fjeset før uten problem, men kanskje den blir litt 'sterk' for den sarte huden man har i ansiktet? Kan jo eventuelt spørre i noen butikker om de har råd så får jeg da poste det her til andre som lurer Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Selvbruning blir alltid fælt. Bruk Dermalogica hudprodukter og ta heller moderate mengder solarium, mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå