Latias Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Norske talenter er i gang! Fredager kl. 20.00 på TV2. http://www.tv2underholdning.no/norsketalenter/ Norske Talenter 2010 har premiere på TV 2 5. mars 2010. Nytt er at Alex Rosén erstatter Jan Fredrik Karlsen, og det er to nye programledere, Marthe Sveberg Bjørstad og John Brungot. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 For en søppelserie. Prøver så godt de kan å kopiere Britene og får det ikke til. Følger med på Britains Got Talent, og ser underholdningen og sjarmen i det programmet. Av Norske talenter blir jeg bare flau. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Å bli fridd til på Norske Talenter på TV etter man har spilt skikkelig dårlig trekkspill, må være den VERSTE måten å bli fridd til. Kjenner jeg blir flau på hennes vegne Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Å bli fridd til på Norske Talenter på TV etter man har spilt skikkelig dårlig trekkspill, må være den VERSTE måten å bli fridd til. Kjenner jeg blir flau på hennes vegne Det der var så tragisk at det nesten ble morsomt. Hadde tatt seg ut dersom hun hadde sagt nei. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Faen så dårlig program... Det finnes jo knapt talenter i Norge. Er ikke vits å sende dette programmet i det hele tatt. Det burde hete Sang & Dans, er jo det eneste de gjør der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tydeligvis ikke noe å angre på at jeg prioriterer Stargate på Viasat 4. Alex Rosén er jo grunn nok i seg selv til å droppe programmet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Deltakerne er tullinger. Programlederne er tørre og virker ikke engasjerte. Skal vi konkludere dette som en katastrofe allerede etter første episode? Skal ikke så mye mer til før de mister alle seerne... Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg tar ikke Alex Rosén seriøst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Herregud... Hvorfor fortalte ingen meg at dette er "Norsk sirkus"? Trodde det skulle være talenter her, men alt til nå har vært klovner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Rått! MJ-fyren på 11 år er den første i denne episoden som har vært god. Eneste som har levd opp til talent-stemplet i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Noen gode så langt i kveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Han som var oppe med glasskula tidligere og han med fiolinen. Morsomt synes jeg heller hu egget som sang Madonna var. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 Han med fiolinen som er nå? Minner meg bare på Rybak, så orker det ikke. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hey, her er jo tråden jeg letet etter. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Å ha med han tilbakestående Alex Rosén ødelegger hele greia. Skjønner ikke folk som kan like han. Jeg liker selv litt barnslig humor, men han blir bare for mye. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Alex Rosén er kanskje Norges ekleste menneske, så han topper virkelig listen over de vel 10 + grunnene til å ikke se Norske Talenter. At Tv2 ringer rundt (gjorde i hvertfall det i forrige sesong) og inviterer skruller de kan gjøre narr av gjør det enda mer trist. Liker ikke sånne utdriterprogrammer fulle av grinende sangere. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 At Tv2 ringer rundt (gjorde i hvertfall det i forrige sesong) og inviterer skruller de kan gjøre narr av gjør det enda mer trist. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Husker det stod i Bergen Tidende og i en del andre aviser... Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Her er en av artiklene som ble skrevet om saken: http://www.kjendis.no/2009/03/20/kjendis/norske_talenter/tv2/5379946/ Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg tror jeg hater detta programmet. Det er jo ikke talenter som går videre, det er morsomme innslag og random 13åringer som synger for en død mamma (no offense, mne det begynner å bli litt teit) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå