Skagen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei! Ordningen med forumveiledere har vært en stor suksess, og vi utvider derfor veilederteamet med ytterligere tre forumentusiaster. Denne gang er det aklla, Kiire og Runar som mottar den gull/oransjefargede veilederkappa. Alle tre er bevandrede forumbrukere som bidrar stort sett overalt på forumet, og mange kjenner dem nok igjen fra de ulike kriker og kroker av forumet der de ligger på lur. Vi ønsker alle tre velkommen til teamet! Ellers ønsker vi i staben å gi velfortjent skryt til veilederne for innsatsen de gjør. Forumbrukere som tar seg tid til å bidra litt ekstra som veiledere gir forumet et kvalitetsløft vi alle burde sette stor pris på. Nysgjerrige sjeler kan finne mer informasjon om veilederrollen her: Vi starter med "forumveiledere". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Lykke til! Har ikke sett til noen av disse, men de gjør nok en god jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hva skjer med at alle som blir moderatorer/forumveiledere er brukere jeg aldri noensinne har vært borti/hørt om? Uansett; gratulerer med deres nye stilling/oppgradering av bruker/hva man kan kalle det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Vel, det er veldig mange brukere på forumet, og forumet i seg selv er stort. Du husker oss gjerne ikke, men du har sikkert lest et innlegg skrevet av oss en gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Vel, det er veldig mange brukere på forumet, og forumet i seg selv er stort. Du husker oss gjerne ikke, men du har sikkert lest et innlegg skrevet av oss en gang Hukommelse er faktisk en av de tingene jeg er uhyre god på (tilnærmet fotografisk hukommelse, dog, det varierer litt etter hvor mye jeg følger med på det jeg leser som i de fleste tilfeller vil tilsi altfor lite). Uansett, henger vel bare ikke i de delen av forumet dere ferder på, uten å ha spionert særlig på dere Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Lykke til. Eneste navnet jeg kjenner igjen er Kiire, men dere gjør sikkert en god jobb alle tre. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Denne tråden snek seg unna mens jeg var på ferie. Skulle nesten etterlyse annonsering selv Gratulerer folkens og velkommen til teamet Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 En gratulasjon på etterskudd fra undertegnede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå