-Just-Me- Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Hei, sett etter mini-pc'er en stund nå og har sett meste på Acer Timeline 1810TZ og Acer Timeline 1810. Er det noen stor forskjell i ytelse/batteritid på disse to? Jeg vil ha en med 10-12", lang batteritid, lite støy, og gjerne muligheten til å se youtube filmer uten lagging Endret 5. mars 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvis kan ha litt større pc så vil jeg anbefale sterkt Asus UL30a har selv en svart versjon pcen jeg synes 13,3" faktisk er perfekt ikke for liten men heller ikke for stor til å ta rundt omkring 13,3" hd skjerm også takler den selvfølgelig hd, godt nok for min del trenger ikke full hd filene tar så stor plass også, deiligt tastatur, lav vekt, fint design, god batteritid og stille Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har en HP Pavilion Entertainment PC 12,1", og er superfornøyd. Bruker den til skolearbeid, youtube, litt musikk og generelt internettsurfing Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har en Asus Eee 1000h og er kjeeempe fornøyd, er kanskje litt "utdatert" på netbooksiden atm. men er ett helt greit kjøp om du ikke ønsker det aller nyeste! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) *slettet* Endret 5. mars 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Hvis kan ha litt større pc så vil jeg anbefale sterkt Asus UL30a har selv en svart versjon pcen jeg synes 13,3" faktisk er perfekt ikke for liten men heller ikke for stor til å ta rundt omkring 13,3" hd skjerm også takler den selvfølgelig hd, godt nok for min del trenger ikke full hd filene tar så stor plass også, deiligt tastatur, lav vekt, fint design, god batteritid og stille Hmm, jeg har sett på den før, men liker ikke helt utseendet. Riktignok har jeg aldri sett den i virkeligheten, men bare på bilder. Er den finere enn den ser ut som på bilder? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har en HP Pavilion Entertainment PC 12,1", og er superfornøyd. Bruker den til skolearbeid, youtube, litt musikk og generelt internettsurfing Har du link til der du kjøpte den fra? Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvis kan ha litt større pc så vil jeg anbefale sterkt Asus UL30a har selv en svart versjon pcen jeg synes 13,3" faktisk er perfekt ikke for liten men heller ikke for stor til å ta rundt omkring 13,3" hd skjerm også takler den selvfølgelig hd, godt nok for min del trenger ikke full hd filene tar så stor plass også, deiligt tastatur, lav vekt, fint design, god batteritid og stille Hmm, jeg har sett på den før, men liker ikke helt utseendet. Riktignok har jeg aldri sett den i virkeligheten, men bare på bilder. Er den finere enn den ser ut som på bilder? Tja, er så si som bildet : > veldig glossy blir en del fingermerker osv. hvis en er den typen så må ta overalt, selv synes jeg faktisk den ser fin ut, ikke mye ekstra tull akkuratt nok tilkoblingsmuligheter. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Tror det er denne Den har 'bare' 2 gb og dessuten vista nekter å ha vista igjen Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tror det er denne Den har 'bare' 2 gb og dessuten vista nekter å ha vista igjen Man trenger jo 'bare' 2 gb når man bruker den til div. skolearbeid og youtube vøtt Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Tror det er denne Den har 'bare' 2 gb og dessuten vista nekter å ha vista igjen Man trenger jo 'bare' 2 gb når man bruker den til div. skolearbeid og youtube vøtt ja, var det jeg egentlig lurte litt på. Hva er det som avgjør om det lagger på youtube eller ikke? Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 ^ aner ikke. Sikkert en kombinasjon av nettverke og gigahertz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå