Diskutant Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Hei! kan godt være denne er feilplassert, men fant ikke noen bedre plass.. ____________________________________________________________________________ Uansett! Jeg har en DVD som jeg har lyst å kunne se f.eks på bussen på en tur jeg snart skal på, men jeg vet ikke hvordan jeg skal legge den innpå mp3 spilleren.. Har eit program som fulgte med (Creative ZEN X-Fi Video Converter) der jeg bare skal finne filen jeg vil konvertere, så gjør den det.. MEN! så kom det store "men"'et; den finner ingen filer den kan konvertere! jeg har en haug med filer (.BUP, .IFO, .VOB) og mangen av hver fil, og vet heller ikke hvilken av de selve filmen er på.. [bildet/-ene er alle filene som er "på" dvden når jeg åpner den på pcen.] Uansett, noen som vet hvilken fil(er) jeg skal konvertere og hva til? Har totalt ingen peiling selv klikk på bildet for større bilde Endret 5. mars 2010 av diskutant Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da du åpner for og lete etter filer så er det ett filter som er på. I bånn av det vinduet så står det formatet på filene som du kan se, som en liten boks. Sett den til å vise alle filer, da finner du den sikkert ;-) Kan du ta en prnt screen av programmet da du leter etter filer sånn at man kan se vinduet og navigere seg etter? Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Den DVD'en der har Video_TS-struktur (noe alle har) og du blir da nødt til å sette sammen de VOB-filene som utgjør filmen til en fil. Dette kan gjøres på flere måter. En enkel måte er å benytte programmet smartripper for å lage en MPEG2-fil av alle VOB'ene som utgjør filmen. Deretter kan du konvertere den ene MPEG2-filen til et format støttet av spilleren din (jeg vil anta en MPEG4 avart som mest sannsynlig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå