Nash Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Hei! Jeg har et lite prosjekt på gang, og vil utvikle en enkel nettside med disse funksjonene: - Brukere kan lage en profil som de kan logge seg inn på - Profil vil inneholde linker og et profilbilde - Profilen vil være synlig for andre (www.nettside.com/brukernavn) - Søkefunksjon hvor man kan søke opp andres profiler Utenom dette skal siden være veldig enkel, og lurte på om dette kunne gjennomføres med verktøy som squarespace.com (eller andre alternativer). Eller burde jeg se å øke kunnskapene mine innen koding for å kunne utvikle en slik side? Takk Endret 6. mars 2010 av Nash Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Et brukersystem behøver vel ikke være så veldig avansert, men jeg vil nok anbefale at du bør 'øke kunnskapene' dine innen koding. Tviler også på at det er noe verktøy som kan sette opp all denne kodingen for deg slik som du vil ha det. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Ok, takk for kjapt svar! Virker som squarespace.com bare lar meg lage en fin blogg, så er nok bare å sette seg inn det... Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 ja, er nok av slike w3schools og tizag er fine steder å lære/repetere koding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå