Daniel Dalen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Har en Shuttle SN41G2. I bios har jeg kun mulighet til å stille FSB. Har kun tenk å buss overklokke og tenkte å kjøre multiplikator på 9 eller 9,5. Nå har jeg ikke hatt AMD siden når Duron kom så blyantrikset funker vel ikke lenger Lenke til kommentar
formann Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Om du skal sette en fast MP så kan du bare kutte noen broer. Det beste er å bruke 12v til å kutte(svi av) de med, så er man sikker på at man ikke skjerer for dypt, og den får ingen synlige skader. dvs du har fortsatt garanti på den. L1 MP 9 - 1-0-0-1-1 9,5-1-0-0-1-0 1 er lukket, 0 er kuttet. Lenke til kommentar
Daniel Dalen Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Svi av, det høres farlig ut . Men vis man da svir av for å Får en mp 9x så vil den alltid kjøre på 9? Jeg kan liksom ikke ombestemme meg vis jeg ville ha 9,5x istedenfor? Går det å fylle brodene (Har ikke sett på prosessoren, men det er vel kuttet mellom punktene) og så bruke blyant eller lakk for å få verdiene. Lenke til kommentar
formann Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Svi av, det høres farlig ut . Men vis man da svir av for å Får en mp 9x så vil den alltid kjøre på 9? Jeg kan liksom ikke ombestemme meg vis jeg ville ha 9,5x istedenfor? Går det å fylle brodene (Har ikke sett på prosessoren, men det er vel kuttet mellom punktene) og så bruke blyant eller lakk for å få verdiene. Ingen av broene er kuttet.. og når du kutter så vil den alltid kjøre på det samme. Om man vil endre dette senere så er det vare å bruke sølv lakk, eller annen strømførende lakk for å koble disse sammen igjen. Noen som har klart det med blyalt også tror jeg, men da må det ikke være groper mellom punktene slik som det blir når man kutter med kniv, eller ved bruk av laser som på fabrikken. Lenke til kommentar
Daniel Dalen Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Snakker nå med kamerat han sier at det er to L1 områder, men den som har 5 punkter oppe og seks nede er det ikke kuttet. for prøve med blyant. Hva slags lakk burde jeg bruke vis det ikke fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå