griffin95 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei jeg har nå installert win 7 fra bunnen av, og ikke tilkoblet nettet enda. Jeg vil gjerne ha installert anti-virus program uten å koble til nettet. Problem nr.1 er at jeg ikke husk hvilken av mine 3 stk. maskiner som har hva når det hjelder lisenser. 1. Hjemme-pc fra jobb er jeg sikker på lisensen som fulgte med. =ok 2. Dnbnor bank husker jeg ikke, antar dette kun er antivirus delen av Norman en får ? 3. Haugnett.no fiber fra altibox.no har og betaler på abonemanget og finner lis.nr. men greier ikke og finne det på de 2 maskinene hvor det ette evt. står henne ? Noen som har peiling ? Antar at gratis Avira ikke kan erstatte det en får og betaler for i Bank og fiber levrandøren ? Griffin Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Faktisk så heller svaret mer mot at gratis antivirusprogrammer kan erstatte Norman. De siste årene nå har Norman flunket mye på de fleste mer seriøse tester av antivirusprogrammer, som AV-Comparatives og Virus Bulletin. Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Jo har jo fått med meg dette, men ser også at fra det ene året til det andre så veksle det om hvem som er best........og testene samme år viser forskjelige resultater derfor blir nå jeg i tvil og lurer da på om at en betalings verjon med Suite ikke er mer fulkommen en gartis versjonene totalt sett. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 kanskje litt sent svar, men tipper at dersom du tar kontakt med kundesenteret til altibox partneren du er koblet opp mot så kan dem finne norman lisensen din. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Høyreklikk på Normanikonet. - Norman Security Suite - - Install and Update - - - License Wizard Popup-vindu vil vise lisensnøkkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå