Broseen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Setter snart i gang med min første casemod og trenger litt hjelp. Kommer til å bestille blått vindu til sidedekselet fra microplex. Hva slags list bør jeg bruke "rundt" vinduet? Er det mulig å få lister rimeligere på biltema/chlas ohlson ol? Hva slags katodelampe vil være kul når jeg har blått glass? Og bør jeg bruke en spes lakk eller duger biltema? :wink: Lenke til kommentar
Daniel Dalen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Vis du kjøper windows kit fra microplex så følger det med monteringslist. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Å, det er jo topp. Men om jeg kjøper et deluxe vindu fra www.netconnection.no da? Der følger det ikke med list. Hva er finest/rimeligst da? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 aller finest er klar plexi ferskt fra glassmestern og no list, huske å sage fint og slipe bare det... min mening.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 voila! pass på å få med en slik Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Ja, jeg kjøpte bla et blått vindu m hull til vifte fra microplex. Kjøpte silent twin vifte også, så får vi se om den passer på hovedkortet mitt. Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hva slags katode? Viss du har blått glass så kjøp blå katode. Selv synes jeg d er finest med klart glass, men gir vel jeg F**n.... Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Kjøpte std kald katode, rød og grønn tror jeg. Lyset blir vel farget av glasset likevel. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 lys er stygt eller katoder er stygt. og du trenger ikke list. www.home.no/yngvejos/pc1.JPG ingen list der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå