cactus_jenten Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Gå på instillinger- så finner du APN under mobilnettverk. Nullstilte telefonen og nå fungerer det. Takk for all hjelp Ka sa eg TheHawk ..hehe. Takk for hjelp! Da fikk jeg lagt det inn, gubben har sendt mms til meg, men den kommer ikke frem til telefonen i det hele tatt? rare greier... Burde jeg oppdatere telefonen til den nyeste versjonen? Må roaming stå på? Og så var det æ ø å, hvordan får jeg til det? Lenke til kommentar
cactus_jenten Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Og så dukket det plutselig opp et nytt problem... *flau* Kan jeg ikke ha vanlig "tastatur" når jeg har scandinavian keyboard? Jeg vil ha samme setup som på samsung-tastaturet... Lenke til kommentar
cactus_jenten Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nå har jeg fått til både mms og internett, har lastet ned scandinavian keyboard + norsk ordbok til den. MEN Jeg lurer fortsatt på om jeg kan få vanlig samsung-tastatur/tastemetode når jeg bruker scandinavian keyboard (får bare "datatastatur" da), eventuelt om jeg kan få æøå på samsung-tastaturet som allerede ligger på telefonen? Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 hjelp jeg får ikke til mms. har lagt inn instillingene manuelt, men det funker ikke Lenke til kommentar
cactus_jenten Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Får du ikke til å motta? Du må legge inn innstillingene manuelt, og da kom mms profilen min automatisk på internett+mms. Du må endre den til bare mms. SENDE derimot! Det får jeg ikke til! Har prøvd alt mulig rart nå, hva gjør jeg feil??? Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 får ihvertfall ikke sendt, og får motatt noen ganger. jeg har lagt inn innstillinger manuelt, men går ihvertfall ikke hvis jeg bare har mms, men hvis jeg har på mms+internett så funker det noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå