VTW Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Lurer på hvilken linse det er som brukes på dette bildet. Kameraet er et Canon F10. Modell eller type burde holde =) Lenke til kommentar
tvister Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Synes det ligner på en Cocin filterholder. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Stemmer =) Det er en Cokin Series A filterholder m/ utstyr. Neste spørsmål jeg lurer på: Hvor får jeg tak i et helt blankt/gjennomsiktig filter slik som på bildet? Lenke til kommentar
heliice Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Sjekk denne tråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1217176&st=0&p=15440891entry15440891 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Stemmer =) Det er en Cokin Series A filterholder m/ utstyr. Neste spørsmål jeg lurer på: Hvor får jeg tak i et helt blankt/gjennomsiktig filter slik som på bildet? Dette har du spurt om før og du har fått svar om at et blankt/gjennomsiktig filter er det ingen som helst god grunn til å kjøpe. Bruk penger på noe annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå