-kga- Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hadde vært fint om noen kunne kommet med noen forslag til tv-serier som er karakter drevene men også har litt action/spenning, ønsker ikke rein såpe serie. Dvs. at en del av serien er fokusert på personlivet til karakterene og forholdet mellom dem, men samtidig så er det side fortellinger med lit action og spenning. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Støtter Burn Notice, kanskje Dexter også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Twin Peaks har mange fantastiske karakterer. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Battlestar Galactica. Spenning, action og overraskende mange gode karakterer, ihvertfall til hit jeg har kommet i serien. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg vil foreslå Oz. Det er en fengselsserie med ganske mye vold og en del nakenhet (fra begge kjønn), og en av de beste seriene jeg har sett noensinne. Jeg så alle seks sesongene mer eller mindre i strekk. På DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå