Dahl Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hei! Jeg har sett på enkelte sider att bakgrunnen holder seg på samme sted på skjermen når man scroller nedover. Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 <background bgproperties="fixed"> mener det skulle være riktig.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 <background bgproperties="fixed"> mener det skulle være riktig.. Takk. Får ikke testa det nå, men skal teste det snart. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Bruk css-egenskapen background-attachment: fixed; Hvis du ikke kan css, så er det bare å legge til style="background-attachment: fixed;" i den taggen som har den bakgrunnen. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hvorfor skal du ha det? Ser i de fleste tilfeller utrolig amatørmessig ut. :-? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Hvorfor skal du ha det? Ser i de fleste tilfeller utrolig amatørmessig ut. :-? I de fleste tilfeller ser det amatørmessig ut. Det er ikke sikkert at det kommer til å se amatørmessig ut på min side vet du... Satyrium: Takk. (Jeg kan sef. css.) Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Bare glad for å hjelpe @kd. Her er et eksempel på en side der det IKKE ser amatørmessig ut: zeldman.com Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Bare glad for å hjelpe @kd. Her er et eksempel på en side der det IKKE ser amatørmessig ut: zeldman.com Ja, der var det helt motsatt, det så veldig proft ut (synes nå jeg, da ). Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Bare glad for å hjelpe @kd. Her er et eksempel på en side der det IKKE ser amatørmessig ut: zeldman.com Ja, der var det helt motsatt, det så veldig proft ut (synes nå jeg, da ). Det der så faktisk ganske kult ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå