oldblood Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Hei! Jeg har altid hatt Min NAT type på moderate og jeg har uten problemer klart å joinet både venner i party og spille live generelt på xbox 360 min. For ikke lenge siden klarte jeg ikke å joine en av vennene mine verken i noe spill, eller part eller chat eller noen som ting, eneste jeg kunne var å sende melding til ham. Jeg klarte å joine en annen av vennene mine, og sa det til ham senere. Han sa at han ogdå hadde klart å joinet samme vennen. Hva er problemet? Jeg har restartet alt som har med nettverksbokser i huset og gjøre og prøvd så og si alt, han har heller ikke stilt på noen ting, det har heller ikke jeg. Alt er som det skal og som det altid har vært, så jeg forstår ikke hva som har skjedd. Begynner å bli skikkelig sint av dette.....er det noen feil som har skjedd bare meg og han imellom eller? Trenger hjelp! Endret 5. mars 2010 av oldblood Lenke til kommentar
Jext Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Om du møter andre personer som også har NAT type på moderate, så vil det bli problemer dere imellom med å koble til hverandre. Det er vel mest sannsynlig dette som har skjedd her. Anbefaler virkelig å åpne porter på routeren slik at du får åpen NAT. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 http://support.xbox.com/support/en/us/nxe/kb.aspx?ID=979000&lcid=1033&category=xboxlive Prøv dette Hvis det ikke funker da, så må dere gå på router instillingsiden og finne noe som heter "DMZ" og der må du skrive inn IP-en til Xboxen din og da skal det funke. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 DMZ er virkelig ikke den beste løsningen... Finn heller ut IP'en som nevnt, og åpne de portene som trengs. Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Vi har fikset det nå, takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå