Mafiabåss Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei, igår gikk jeg og la meg, og lukket pcen igjen (uten å skru den av). I dag morges skulle jeg bruke den igjen, og åpnet den dermed. Da var skjermen svart, men det lyste i på-knappen. Dette tenkte jeg kunne fikses med å skru av og på pcen, noe jeg nå har gjort sikkert nærmere 20 ganger. Skjermen fungerer ikke. Det kommer oppstartslyden for WIndows 7, og da prøvde jeg å skrive inn passordet og å klikke enter. Da kom "innloggingslyden". Dermed er det tydeligvis bare skjermen det er noe galt med. Har prøvd å koble i en annen skjerm og, uten hell. Lurer på hva dette kan være, og om det eneste jeg har å gjøre er å sende den inn på reperasjon? Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Opplevde same problem på min bærbare maskin av same type. Det starta med at den plutseleg blei veldig varm og når prosessor-belastinga gjekk over 60% skrudde den seg av. For eit par dagar sidan skrudde den seg av og etter det har skjermen vore svart. Einaste livsteikn er det blåe indikatorlyset for av/på. Multicom har 2 års garanti på sine bærbare maskinar. Uheldigvis for meg er min maskin 3 år gamal. Den har blitt behandla fint med stort sett kun surfing og litt nedlastingar av operasjonar. Det er framleis mogleg å benytta reklamasjon for min del, så maskinen er levert til Multicom for inspeksjon. Eg fjerna deksel og blåste maskinen fri for støv utan at det hjalp nevneverdig. Mvh Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå