tpain Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) har en reguleringsventil, lurer på hvordan jeg ska kople den til min pls, ventil er 2-10 V invertert. jeg vil kun forsynde den med sin spennig på 2-10V.. Her finner dere manualen hvor, skal jeg kople i den? http://europe.hbc.honeywell.com/historic_products/2005 pls er unitroncs u91 http://europe.hbc.honeywell.com/historic_products/2005_1/frames/f_pdf_ml74_ml7420a3006.html Endret 5. mars 2010 av tpain Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Fant ikke databladet på PLS raskt. Hvilke utganger har den? Lenke til kommentar
tpain Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Fant ikke databladet på PLS raskt. Hvilke utganger har den? IO-A14-AO2.pdf M91-2-UA2.pdf Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) På ventilen skal du koble jord (fra utgangen på PLS) til den klemma med en T som er oppned, og 2-10V inn på position. På PLS (ikke I/O modulen) skal jord på klemma som heter 0V (den som går til T som er oppned) og 2-10V skal på A0 (om du velger å bruke den). Om du ikke var klar over det, så gir PLS kun ut 0-10V, altså du må ta høyde for det når du programmerer styringen til ventilen din. Endret 5. mars 2010 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
tpain Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 På ventilen skal du koble jord (fra utgangen på PLS) til den klemma med en T som er oppned, og 2-10V inn på position. På PLS (ikke I/O modulen) skal jord på klemma som heter 0V (den som går til T som er oppned) og 2-10V skal på A0 (om du velger å bruke den). Om du ikke var klar over det, så gir PLS kun ut 0-10V, altså du må ta høyde for det når du programmerer styringen til ventilen din. [/quote Takker og bukker.. :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå