V-by Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen som kan hjelpe meg her? Jeg får startet spillet og logget inn, søker etter servere og finner en haug av de. Men så prøver jeg å koble til en, og jeg får beskjed om at jeg må ha Punkbuster installert. Det har jeg installert. la pbsetup.exe i C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\battlefield bad company 2 Ettersom jeg har skjønt trenger jeg bare å oppdatere den, etter å ha mappet opp spillet og det burde funke. Har også lagt inn fila fra http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bc2.php Er det noe jeg har gjort feil? Jeg får delvis spilt på servere uten punkpuster, har lagt merke til at jeg for det meste bare har kommet inn på artofwar.com sine servere, men ellers får jeg bare beskjed om at jeg har problemer med nettverket og har mistet kontakten med serveren, eller at den er full, selv om det bare kan være et par pålogget. Win 7 x64 Ultimate ati 5850 Phenom II x4 945 4GB RAM 500GB HDD Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Prøv denne http://websec.evenbalance.com/downloader/download.php?file=1 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 akkurat der jeg har lastet ned pbsetup fra før. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 og du har lagt til bc2 i denne filen? og trykket update game? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 lagt til bc2 som ligger under steam, som det står i førsteposten. Etter hva jeg skjønner skal jeg ha gjort det riktig, men det funker ikke. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du har kjørt .exe fila, manuelt lagt til bad company 2 fra lista og trykket oppdater, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå