Gjest Anonym Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg vet kke hvilken kategori jeg kunne poste denne. Men dere får bare flytte den om nødvendig. Jeg lurte på om dere har gamle DVDer som disse (Se nedenfor) liggende. MGP jr 2003 MGP jr 2004 MGP jr 2005 MGP jr 2006 (????) Tror kke den finnes egentlig Junior Eurovision song contest (jesc) 2003 jesc 2004 Jesc 2005 Eller disse CDene Cder / singler med 2 små karer (to små karer) Charite Charlot (Daysh) Malin (reitan), alle cder CaroMilie Sommer hele året diverse hits for kids Stians sommerfavoritter Barnas skidag Jippi det er sommer Andre land: MGP (dansk), alle år Lilla Melodifestivalen, alle år Dvder og Cder De tre vindere (dansk) Sk8 PelleB Finsk mgp 2009 Diverse autografer og plakater tas også i mot Så om du har enten å selge eller gi vekk så skriv her så kan vi ordne det. Om det er andre ting utenom det nevnt over er jeg kanskje også interessert. Er usikker på om det er lov å poste mail adresse så bare kommenter først ü,, Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Anbefaler deg til å lage deg en bruker her på forumet, og poste ditt spm i musikk forumet. Har ingenting i denne kategorien å gjøre. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Denne tråden bryter med retningslinjene på en rekke punkt: - Kjøp og salg i forumet er forbudt. Slikt skal tas på bruktmarkedet - Tråden er feilpostet - Gjestepostfunksjonen skal bare benyttes til å poste sensitive saker og ting (helseforhold, seksuelle forhold, mm.) Denne tråden stenges. Trådstarter oppfordres til å registere seg som bruker, og benytte bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg