JarleW Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Har sjekka Nero. Den tar vel bare .nrg/.iso ? Hvis den alikevel tar .img-filer hva slags innstillinger setter jeg i "Foreign Image Settings" ? Lenke til kommentar
tmbakken Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 du kan bruke clonecd til å brenne d imaget...men tror du trenger et par filer til. en .sub og en annen. husker ikke helt hvilken... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 det skal ikke være nødvendig å ha med *.sub-fila med. Sub-filer kan du velge som et alternativ når du skal lage Image av cd.plate. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Ok, de to andre filene er .ccd og .sub. Takk. Btw. er Hardware.no sia "#%%¤& treg nå eller er det bare hos meg ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 det skal ikke være nødvendig å ha med *.sub-fila med. Sub-filer kan du velge som et alternativ når du skal lage Image av cd.plate. Lenke til kommentar
Mrtin Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 hardware sia ER treg nå. tar laaang tid å opprette forbindelse. Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 er ikke sikker på om jeg har rett, men jeg tror du kan bruke et program som heter rawwrite til å lage filer ut av img filen. enten var d img filer den tok eller så var d bin. husker ikke. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Det eller så velger du "all files" i vinduet du velger image file og brenner det ut i NERO. Funker 99.9% av tiden for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå