abene Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Brukere som opplever personvernkrenkelse på nettet kan snart få hjelp. Les mer Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 slettes ikke dumt om man vil fjerne ting om seg selv på nettet. Lenke til kommentar
Bergs Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Dette blir nok stadig viktigare. Håper tenesta blir utvida og får djupe samarbeid med sosiale medier ol. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Kanskje jeg kan kontakte dem for å få slettet google search oppfølgingene med mitt fulle navn fra prisguiden hvor jeg eksplisitt krysset av for å være anonym. https://www.diskusjon.no/?showtopic=1186901 Endret 5. mars 2010 av mandela Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Skulle i tillegg ønske at "myndighetene" også hadde vist interesse for å stable på beina et organ som kunne tatt seg av økonomisk svindel og kjeltringstreker på nettet. Slik det er nå, sitter ofre for slike sjarlataner spredt rundtomkring uvitende om at det finnes andre i samme situasjon, lurt av samme person(er). I USA har man vel 2-3 organer som samordner og følger opp innrapporterte saker vedr. nettsvindel Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Var det denne nettsiden man fant på nettet før noen egentlig skulle finne den? Snakk om å drite i skuffen... Lenke til kommentar
G Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det interessante blir vel om de fornærmede når fram med henvendelsene sine til administratorene ved serverne informasjonen ligger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå