EinarEriksen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tele2 har åpnet et museum der de lagrer nordmenns tekstmeldinger. Les mer Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Eh.. hvordan plukkes de ut? Leser Tele2 alle tekstmeldingene man sender? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Var innom i forrige uke, så ikke ut som om det var mye sensur der da. Kom en del meldinger opp med bl.a. seksuelt innhold. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Eh.. ligger meldinger der som bl.a. inneholder fullt navn på personer. Hva er det Tele2 tenker på egentlig? Er dette lovlig? Edit: Man må kanskje spesifikt sende inn meldinger. Ser det ligger sjikanerende meldinger der bl.a. Blir nesten som en anarkistisk blogg? Får Tele2 et redaktøransvar tro? Endret 5. mars 2010 av klilleng Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja, jeg er også interessert i det tekniske her, og hvor disse medlingene kommer fra. (kom ikke inn på nettsiden nå) AtW Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hørtes litt gråsoneaktig ut det her da men Google har jo forøvrig noe lignende... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 For å ikke snakke om http://www.textsfromlastnight.com/. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Bare det at de kaller seg et "nasjonalmuseum" gjør meg litt skeptisk. Ordet har en offisiell klang, mens det tele2 gjør, er å klone TFLN, samtidig som de får inn navn, nummer og nok pinligheter for resten av livet. Som aktør i telemarkedet, ligger de farlig nær å krysse en grense mellom hva som er reklame og hva som er offentlig opplysning. Hvis bildet illustrerer den generelle kvaliteten, vel, da kjenner jeg at jeg ikke behøver. Interne vitser, skrivefeil fordi man er full, kopier av vitser fra bash/TFLN/failbook/4chan, kosemeldinger som sikkert betyr noe for avsender og mottaker. Det er litt vel tynt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 I følge radioreklamen må folk videresende meldingene fra sin mobil til tele2.no. Jeg regner med at den som videresender mottatte meldinger må ha tillatelse fra den som skrev meldingen for å ikke komme i juridisk trøbbel. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei! Synest det virker litt som eit reklamestunt fra Tele2,sjølv om dei vel egentlig plikter å holde "Nasjonalmuseumet" ope. Er også int. i det juridiske aspektet,både i forhold til kva den som sender inn meldinger kan ta med av namn,telefonnummer etc.Og korleis Tele2 håndterer den informasjonen dei får fra den som sender.. Elles drog eg litt på smilebandet av noen av dei innsendte SMSene i går kveld.Men,skal dog skrives at eg var dehydrert og trøtt..,Så eg er kanskje unnskyldt? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Forumserveren greide ikkje å behandle forspørselen min fekk eg melding om,men det greide den vist likevel.. :/ Endret 8. mars 2010 av Mr.Hassan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg