tho_kva2 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har prøvd å installere MS server 2008 fra cd/iso, men fil har blitt korrupt eller noe på CD-en siden den ikke klarer å finne install.wmx filen eller noe.. Det kan vel være noe feil med ISO filen, men har lastet den ned fra MSDN; så burde vel ikke være det? Var "Windows Server 2008 Enterprise and Standard 64bit - DVD" jeg har prøvd, og har nå lastet ned "Windows Server 2008 R2 Standard, Enterprise, Datacenter, and Web (x64) - DVD (English)" Så jeg trenger et brenneprogram som man er sikker på at er bra og som evt. kan feilsjekke CD-en oppmot det den brente.. Takk for svar! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Jeg brukte ImgBurn til å brenne de ut med. Fungerte uten problemer. Endret 5. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Den så bra ut! takk.. Likte: "Verify - Check a disc is 100% readable. Optionally, you can also have ImgBurn compare it against a given image file to ensure the actual data is correct" =) Endret 5. mars 2010 av tho_kva2 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Yepp. It's sweet. And free. Endret 5. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Både Nero og ImgBurn kan kjøre en "verify" etter brenning der innholdet på platen sammenlignes med ISO-filen på harddisken. Forøvrig anbefales det å brenne på en hastighet som er lavere enn max.verdien for både brenneren og mediet. (Har du en 8x-brenner og bruker 16x-media, så velger du 4x brennehastighet for å være sikker.) En annen ting er å sjekke om det kan ha oppstått feil under nedlasting av ISO-fil fra MSDN. Ofte oppgis sjekksummer på websiden du laster ned fra, og du kan beregne sjekksummen av den filen du har fått ned og sammenligne med "fasiten". En tredje ting er muligheten for at det er en bug i ISO-filen som kan slå til i enkelte uheldige sammenhenger ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå