Mobil eksperten Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hei :smile: Er det noen som vet hva jeg skal gjøre for å få bildene jeg har tatt eller lastet ned større istedenfor i det lille "vinduet"? Eks: http://www.esato.com/reviews/p800pictures/ på Spiderman bildet På forhand takk for svar Lenke til kommentar
Trio Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Tror iallefall ikke det spiderman bilde er tatt :wink: Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Tror iallefall ikke det spiderman bilde er tatt :wink: Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Afrop800 Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Du kan oppgradere software til r2d eller r2f, de har begge mulighet for å vise både bilder og video i fullskjerm. Eller så kan du ta turen til www.my-symbian.com for de har ett program til p800 som viser bilder i hele skjermen. Litt raskere enn å sende inn telefonen hvertfall. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Av en eller annen grunn kan man ikke se bilder i fullskjerm uten å laste ned ekstra program. Program for å se i fullskjerm kan du laste ned her: http://my-symbian.com/uiq/download/sendfil...4?DownloadID=24 Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Hvordan kan jeg se det over hele skjermen da? Jeg har lastet det ned nå. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 gå inn i programmet "images" Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 gå inn i programmet "images" Takk, så ikke det :oops: Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Går det ann å se video på dette programmet eller må jeg laste ned noe til det også? Noen som vet om noen andre gratis programmer på denne siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå