Gå til innhold

Fototreff i Østfold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.japanphoto.no/product/vesker/lowepro/lowepro-fastpack-200-sort 600kr, ikke så ekstremt dyrt, åssen holder den seg i regn? blir det fort klissbløtt i sekken?

vurderer en SEKK til, som er litt mindre enn den jeg drassa med meg i gamlebyen, virka kjekt med at man kan ta den av ene skuldra og så ta ut ting fra siden.

Det er ikke en værtettet sekk, og det finnes ikke AW trekk til den heller. Men nå er jeg ikke ute i regn ...

Lenke til kommentar

fått tilbud om å kjøpe en 250 til 300kr pluss frakt, frister å slå til på den, han kunne tilogmed vente til neste mnd siden jeg har lite penger denne mnd :p

Slå til. Den er nesten identisk i størrelse. Og du må jo ikke ha med laptop-en ;)

Lenke til kommentar

Hadde det for meg at den hadde regntrekk,men kan ha forvekslet med en annen sekk/bag.

Jeg forstår prinsippet med rask tilgang til kameraet,men syntes ikke løsningen var noe for meg,blei liksom ikke helt komfortabel med den.

Har en Wertex 300 og stealt-bagen,men er forsåvidt ute etter en lettere svipptursekk men er ikke helt sikker på hvilken løsninger jeg går for,eller om jeg mekker sammen noe selv.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å finne akkurat riktig sekk - jeg har vel seks stk ...

Men det er stort sett to jeg bruker - fastbacken og en Tamrac Express 7 skulderbag.

Likte skulderbagen til iKenneth. En slik med objketivene i polstrede poser og en neopren kondom-drakt til kamera og man er beskyttet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...