Natrich Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Den er grei og du kan se etter times-expressen, er det like varmt som det er nå kommer jeg i shorts ass, bukse idag har blitt litt vel varmt:O Bukse kan jeg bekreft var hakket for varmt idag. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Den er grei og du kan se etter times-expressen, er det like varmt som det er nå kommer jeg i shorts ass, bukse idag har blitt litt vel varmt:O Bukse kan jeg bekreft var hakket for varmt idag. Håper dere bruker solarium,har bare ND4 filter Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Solarium er for kvinnfolk og metroseksuelle eller hva femi-guttene kaller seg Bleike hårete legger her Endret 21. mai 2010 av Zaft Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 hehe... Måtte låne shorts av bruttern idag. Heldigvis hadde den strikk i livet og den er ganske lang. Slipper å vise så mye av de meget hvite og hårete leggene mine Solbriller må jeg finne. Har sikkert shell-ban's liggende en plass. Trenger verken minnekort eller oppladede batterier. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) solbriller ja, får vel kjøpe det senere i år, i 2009 ble øya mine grilla Endret 21. mai 2010 av Zaft Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Tåka ligger som en tykk grøt langs Glomma nå på morgenen,maks 40 meter sikt. Men ingen fare den pleier å lette sånn i 9/10 tiden. Dette er nærmere Sarpsborg så er ikke helt sikker om den er der,eller er like tykk lengere nedover "Fredrikstad" Værvarslingene lover fint vær og man kan vel stole på dem i dag "relativt kort periode",kan hende et polariseringsfilter kan være noe og bruke først på dagen. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 var tåke her istad også, men er ikke noe nå, http://www.yr.no/place/Norway/%C3%98stfold/Fredrikstad/Gamlebyen/hour_by_hour.html virker som det blir litt overskya men står ikke noe om regn Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Tåka har nesten gått vekk nå, temperaturen er 16,7 og solen bryter gjennom skylaget Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det høres bra ut. Jeg drar nedover om noen få strakser. Vi sees om 2 timer. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Uff, jeg hadde tenkt til å dra, men jeg klarte å sove bort hele greia. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Uff, jeg hadde tenkt til å dra, men jeg klarte å sove bort hele greia. You snooze, you lose Du og de andre som ikke var med, får trøste deg med bildetråden. Ihverfall når vi får lagt ut noen bilder ... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Det ble et flott treff med hyggelig stemning,vi tusla rundt i hele gamlebyen og knipset. Var ingen som så rart på oss,grunnen var vel at gamlebyen var overbefolket grunnet div. andre arrangementer Endret 22. mai 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Akkurat kommet hjem nå, var koselig treff idag, mitt første fototreff, absolutt ikke det siste! Takk for idag Bilder kommer nok iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Nettopp kommet inn døra. Klarte å bruke opp nesten 7 ruller med film. Skal ta meg en tur tilbake ut på sommeren, mye fint å se på andre sia av fjorden. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Du bytta vel aldri film? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Er en ting jeg har insett idag: jeg trenger vidvinkel! eller iallefall noe mellom 18 og 50mm ett sted:P Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Flott tur vi hadde idag! Gøy å møte andre fotointerreserte Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 tomsi: hvilken sekk hadde du på deg på fototuren? den så kjekk ut! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 tomsi: hvilken sekk hadde du på deg på fototuren? den så kjekk ut! Det er en LowePro Fastback 200. Det er den største modellen uten PC lomme. Fastback 250 er mer eller mindre samme sekk, men med lomme til 15" PC. Jeg valgte faktisk modellen nettopp fordi den ikke har PC-lomme ... Den rommer kamera med en standard-zoom og to-tre objektiver til. Pluss en liten blits. I topplommen er det plass til en netbook opptil 10" og diverse stæsj. Eksempel på bruk fra cambags.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå