Gå til innhold

Coop PC spill

Anbefalte innlegg

Jeg og en kamerat skal "nerde" i helgen og vi kunne tenke oss et Coop spill ala borderlands (som vi spilte sammen sist gang).

Har google litt, men finner hovedsakelig slike Deathmatch FPS spill.

At det er en FPS er greit, faktisk så foretrekker han det, men det er kjekkere når vi jobber sammen som i Borderlands.

Tips til slike spill?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vell, har vell ingen coop spill sånn sett jeg, ikke i hodet i alle fall, men en sikker vinner på LAN uansett hvor og når det er, er flatout2 (bilspill) Det er alltid morro og knuse nabomannen enten i et race eller i derby :D

Lenke til kommentar

Hmm.. Hadde en del moro med Saint's Row 2 jah.. Det er jo rått for co-op!

Du får velge hvordan personen din ska se ut, tatoo'e han så mye du vil, kjøpe klær, pimpe bilder... Du får blandt annet være leder for The Saints-gjengen. Oppgradere hovedkvarteret etter hvert, velge hva slags biler gjengen din skal kjøre, hvordan de ska se ut, osv..

Var dritgøy, men når jeg og kompisen min runda det, BOORING !

Lenke til kommentar

Story og story... er ikke noe Deathmatch opplegg.

I mine øyne er det sinnsykt fett Co-op, da man det er en stor fordel å være taktisk og faktisk tenke igjennom oppdraget før man gjør det.

Husk å spille på hardcore, hvis ikke er det ikke like morsomt ;)

Edit: Er heller ikke noe man blir lei når man har runda, for det finnes mange custom missions som er like bra og bedre enn de som er der standard :)

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Rainbow Six: Vegas 2(Usikker på om 1 støtter coop på lan) !! Kjempegøy i coop-mode på lan :)

Fungerer nokså greit med høyttalere også, om dere sitter ved siden av hverandre..

EDIT: Rainbow Six: Vegas 1 støtter også coop på lan :)

Endret av Lernes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...