AvidGamer Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Jeg og en kamerat skal "nerde" i helgen og vi kunne tenke oss et Coop spill ala borderlands (som vi spilte sammen sist gang). Har google litt, men finner hovedsakelig slike Deathmatch FPS spill. At det er en FPS er greit, faktisk så foretrekker han det, men det er kjekkere når vi jobber sammen som i Borderlands. Tips til slike spill? Endret 5. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
marbek Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gears of war 1/2 ? alltid gøt på Lan i alle fall Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Søkte litt, fant bare Gears of War 1 som er ute til PC. Har notert den. Noen andre? Hva med Saints Row 2, eller GTA V kan de spilles sammen på lan, eller er det kunn deathmatch? Lenke til kommentar
marbek Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 vell, har vell ingen coop spill sånn sett jeg, ikke i hodet i alle fall, men en sikker vinner på LAN uansett hvor og når det er, er flatout2 (bilspill) Det er alltid morro og knuse nabomannen enten i et race eller i derby Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Operation Flashpoint 2 ? Hm, det såg nokså kult ut. Er coop delen story driven? Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hmm.. Hadde en del moro med Saint's Row 2 jah.. Det er jo rått for co-op! Du får velge hvordan personen din ska se ut, tatoo'e han så mye du vil, kjøpe klær, pimpe bilder... Du får blandt annet være leder for The Saints-gjengen. Oppgradere hovedkvarteret etter hvert, velge hva slags biler gjengen din skal kjøre, hvordan de ska se ut, osv.. Var dritgøy, men når jeg og kompisen min runda det, BOORING ! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Story og story... er ikke noe Deathmatch opplegg. I mine øyne er det sinnsykt fett Co-op, da man det er en stor fordel å være taktisk og faktisk tenke igjennom oppdraget før man gjør det. Husk å spille på hardcore, hvis ikke er det ikke like morsomt Edit: Er heller ikke noe man blir lei når man har runda, for det finnes mange custom missions som er like bra og bedre enn de som er der standard Endret 5. mars 2010 av Applebee Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Rainbow Six: Vegas 2(Usikker på om 1 støtter coop på lan) !! Kjempegøy i coop-mode på lan Fungerer nokså greit med høyttalere også, om dere sitter ved siden av hverandre.. EDIT: Rainbow Six: Vegas 1 støtter også coop på lan Endret 5. mars 2010 av Lernes Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Nah, har aldri likt Rainbow serien. Foresten, om den siste Stalker spillet tilbyr coop? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Har du Unreal Tournament 3 så har du en mod som heter The Haunted, opp til 4 player Coop med 3 modes. Den har også vunnet $1 000 000 i Make something Unreal contest. Best of all, it's free! http://www.moddb.com/mods/the-haunted/downloads Endret 5. mars 2010 av Gunpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå