Thor - God Of Thunder Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei, har tenkt å kjøpe dette til Audi 80en min, 1994modell B4 90 diesel, og då lurar eg på om det passar.. Ser det stend: Category: H&R lowering springs Audi 80/90 Lim.+Coupé type: Typ 81, 2WD, 4-Zyl. year:08/78>09/86 lowering (mm): 30-45 Order no. 29543 information: 2 Kva meines med 08/78>09/86? Og 30-45mm betyr det at den er senka 45mm framme og 30mm bak? Trenger svar for, takk Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Hei, har tenkt å kjøpe dette til Audi 80en min, 1994modell B4 90 diesel, og då lurar eg på om det passar.. Ser det stend: Category: H&R lowering springs Audi 80/90 Lim.+Coupé type: Typ 81, 2WD, 4-Zyl. year:08/78>09/86 lowering (mm): 30-45 Order no. 29543 information: 2 Kva meines med 08/78>09/86? Og 30-45mm betyr det at den er senka 45mm framme og 30mm bak? Trenger svar for, takk Kva meines med 08/78>09/86? fra og med måned/år tilogmed måned/år Og 30-45mm betyr det at den er senka 45mm framme og 30mm bak? det vanlige er jo å senke mer forran en bak så mest sannsynlig, men det pleier å stå litt mer spesifikt på sidene. alt det du spør om pleier å stå greit forklart i infoen til fjørene. men siden årstallet er så feil vil jeg gå ut ifra at nei det passer ikke. Endret 5. mars 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 ok, takkar. Då blir det ikkje det senkesettet i allefall. Har sett litt på detta, men veit ikkje heilt om det er med TûV papirer på det (senkesett link) Er det ein måte å sjå om det følger med? Kan ikkje sjå at det står verken det eine eller det andre.. Lurte også på kvar eg kan skaffe senkeskåler til fronten på audien, slik at den blir 1 cm eller noko lågare. nokon som veit om nokon norske eller utenlandske forhandlerar som selg det? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 ok, takkar. Då blir det ikkje det senkesettet i allefall. Har sett litt på detta, men veit ikkje heilt om det er med TûV papirer på det (senkesett link) Er det ein måte å sjå om det følger med? Kan ikkje sjå at det står verken det eine eller det andre.. Lurte også på kvar eg kan skaffe senkeskåler til fronten på audien, slik at den blir 1 cm eller noko lågare. nokon som veit om nokon norske eller utenlandske forhandlerar som selg det? det står jo ingenting i annonsen så anbefaler at du spør selger om det er godkjent. senkeskåler? tenker du på slike gummeforinger som noen biler har i forskjellige tykkelser? kanskje de kan fåes på en mekonomen, torshov eller lignende type butikk/agentur. mekonomens nettside er veldig grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå