EpideMiC Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Heisann. Jeg brakk håndledde mitt den 24 Februar når jeg var på skiferie i sveits, og har en kommende konsert den 26 Mars. Spiller gitar, og det er håndledde på høyrehånda mi som er brukket, så jeg lurer på om dere har noen ideer om hvordan jeg skal kunne trene opp hånden slik at den blir bra til da? Og hva jeg kan gjøre. Kan desverre ikke spille med gipsen på, det er alt for masse styr - så blir mest sannsynelig og ta den av og sette på støttebandasje, så jeg vertfall har litt bevegelighet i hånden. Legen i sveits sa til meg at det kom til å ta 3 uker før jeg ble bra, i Norge sa dem at det kom til å ta mer. Vist noen kan si meg hvordan jeg kan gjøre det beste ut av dette så blir jeg glad (PS: Går på kalsiumtabletter og drikker melk) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Heisann. Jeg brakk håndledde mitt den 24 Februar når jeg var på skiferie i sveits, og har en kommende konsert den 26 Mars. Spiller gitar, og det er håndledde på høyrehånda mi som er brukket, så jeg lurer på om dere har noen ideer om hvordan jeg skal kunne trene opp hånden slik at den blir bra til da? Og hva jeg kan gjøre. Kan desverre ikke spille med gipsen på, det er alt for masse styr - så blir mest sannsynelig og ta den av og sette på støttebandasje, så jeg vertfall har litt bevegelighet i hånden. Legen i sveits sa til meg at det kom til å ta 3 uker før jeg ble bra, i Norge sa dem at det kom til å ta mer. Vist noen kan si meg hvordan jeg kan gjøre det beste ut av dette så blir jeg glad (PS: Går på kalsiumtabletter og drikker melk) du risikerer en del senskader vis du overanstrenger hånda etter en slik "hvile"periode. uansett hvor kvalifiserte folk her inne er så kan de ikke gi deg svar som er helt korrekt for din situasjon. jeg anbefaler deg å gå til en lege og eventuelt en fysioterapeut som kan gi deg råd om riktig opptrening av armen for å minimere sjansen for senskader. Lenke til kommentar
EpideMiC Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Heisann. Jeg brakk håndledde mitt den 24 Februar når jeg var på skiferie i sveits, og har en kommende konsert den 26 Mars. Spiller gitar, og det er håndledde på høyrehånda mi som er brukket, så jeg lurer på om dere har noen ideer om hvordan jeg skal kunne trene opp hånden slik at den blir bra til da? Og hva jeg kan gjøre. Kan desverre ikke spille med gipsen på, det er alt for masse styr - så blir mest sannsynelig og ta den av og sette på støttebandasje, så jeg vertfall har litt bevegelighet i hånden. Legen i sveits sa til meg at det kom til å ta 3 uker før jeg ble bra, i Norge sa dem at det kom til å ta mer. Vist noen kan si meg hvordan jeg kan gjøre det beste ut av dette så blir jeg glad (PS: Går på kalsiumtabletter og drikker melk) du risikerer en del senskader vis du overanstrenger hånda etter en slik "hvile"periode. uansett hvor kvalifiserte folk her inne er så kan de ikke gi deg svar som er helt korrekt for din situasjon. jeg anbefaler deg å gå til en lege og eventuelt en fysioterapeut som kan gi deg råd om riktig opptrening av armen for å minimere sjansen for senskader. Takk for svar Skal oppsøke fysioterapeut om ikke så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå