Petterøs Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Er det noen vet hvordan man kan lage fra SVCD til vanlige VCD eller om det finnes en slik program??? Jeg har masse SVCd filmer,men DVD`n min aksepterer ikke SVCD. Takk i forhånd! Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Ta en titt på http://www.dvdrhelp.com. Der er det masse artikler og guider rundt emnet. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Kjøp deg en billig dvd spiller 6-700 kr som tar SVCD..det er verd det.. Lenke til kommentar
Petterøs Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg trodde at det må finnes en program for a lage fra SVCD til vanglige VCD??? Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Ja, kjøp deg ny DVD spiller, selv om du burde tenke på å kjøpe deg en DVD brenner for å lage filmer med kvalitet slik at du merker at ting har blitt bedre siden "pappa" var ung....... Hvorfor tulle med kvaliteten??? Sjekk ut 321studios DVD copy plus, tipper den har muligheten til denne kvalitetsreduksjonen.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 på linken står det hva som trengs, www.vcdhelp.com her er det guider og det er samme link som nevnt ovenfor. Ellers kan du bare åpne filmen i nero og velge burn as videocd eller vcd eller hva som står Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå