Gå til innhold

Alle dyrene...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det har du helt rett i.

vel iallefall ikke som jeg har sett mens jeg har gått der.

dog står det noen slitte landrovere i det nye løve greiene. mener jeg.

skulle gjerne vært med men får se om det er tid. skal gifte meg 27. mars og mulignes flytte inn i ny leilighet samtidig så kaos lir det iallefall.

Lenke til kommentar

Det er vel det som er fordelen med en dyrepark, det at man slipper å sitte i en landrover.

Men det er en fordel med bil innimellom. I hvertfall på safari i Afrika. Fordi dyrene bryr seg ikke om mennesker i bil. Men mennesker på bakken blir fort vurdert som dagens rett :p

Lenke til kommentar

Skulle gjerne vært med, men er ikke lønning før 25te, så lommeboken sier nei :tease:

Håper de som tar turen får en fin dag :)

EDIT: Forøvrig er det en del ting som kan være artig å ta bilder av der. Sikkert lurt å reise utenom høysesongen, så slipper man forstyrrende(/misfornøyde?) elementer i bakgrunnen :p

Wazzaaaap__by_DanielSV.jpg

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Men det er en fordel med bil innimellom. I hvertfall på safari i Afrika. Fordi dyrene bryr seg ikke om mennesker i bil. Men mennesker på bakken blir fort vurdert som dagens rett :p

Slår et slag for fotsafari, også i Afrika – under forutsetning av at guider som kan slikt – med våpen – leder veien.

Lenke til kommentar

Kjempeflott at akam lager en artikkel om en "akam-tur"!

Men,- hva med alle de andre treffene? Vi her i trondheimsregionen arrangerer månedlige treff,- som regel første lørdag i hver måned. Vi har generellt godt oppmøte på treffene våre, allt ifra 4-5 stk opp til over 20. Jeg utfordrer Akam-redaksjonen til å komme oppover og bli med på ett eller flere av våre treff, og skrive en artikkel om oss!

Endret av Sille
Lenke til kommentar

Kjempeflott at akam lager en artikkel om en "akam-tur"!

Men,- hva med alle de andre treffene? Vi her i trondheimsregionen arrangerer månedlige treff,- som regel første lørdag i hver måned. Vi har generellt godt oppmøte på treffene våre, allt ifra 4-5 stk opp til over 20. Jeg utfordrer Akam-redaksjonen til å komme oppover og bli med på ett eller flere av våre treff, og skrive en artikkel om oss!

Du har et poeng. Men det er jo lov til å lage artikkelen selv. Med bilder og alt. Så kommer den på trykk den.

Lenke til kommentar

Det er litt større med en tur til dyreparken enn en gåtur igjennom trondheims gater ;)

Nå provoserer du meg. Veldig.

Noen av turene har vært gjennom gatene i Trondheim ja,- og med den spesielle byen vi har kan nok det, for noen, være langt større enn en tur i dyreparken. Vi har også vært på masse andre utflukter og turer som har vært storslagne. Men det gjelder vel ikke, så lenge det er nord for Dovre?

Endret av Sille
Lenke til kommentar

Jeg synes det var en glimrende artikkel og det gjenspeiler et levende forum med aktive brukere. Hvis noen føler seg oversett fordi det kom en artikkel om akkurat dette treffet, så se på det som en utfordring og gjør akam redaksjonen oppmerksom på det. Antageligvis får man lov som Tom skriver, å lage sin egen artikkel.

Lenke til kommentar

Det er litt større med en tur til dyreparken enn en gåtur igjennom trondheims gater ;)

Heh, mange fellestrekk though. ;-)

Seriøst, vi skriver mer enn gjerne om treff, utfordringer, konkurranser og alt mulig annet som våre kjære brukere tar initiativ til, men husk på følgende:

1) Av og til har vi bedre tid enn ellers, så det kan gå noen dager (som i dette tilfellet, da vi har vært syke her i redaksjonen begge to, samtidig).

2) Av og til får vi ikke tid eller kapasitet til å gjøre noe på ting, men husk at det ikke betyr at vi ikke vil. Ikke mist håpet, og mas etter noen dager, eller prøv igjen ved neste korsvei.

3) Av og til passer det dårlig rent redaksjonelt, av ulike grunner. Dette skjer sjelden, men det kan hende f.eks. pga vi nettopp har omtalt noe lignende, det er for spesielt eller smalt, eller det er for uorganisert.

Husk også på at jo mer info vi får (og gjerne jo nærmere ferdigskrevet det er), jo større er sjansen for at vi får tid og kapasitet til å fikse en forsideomtale.

Lenke til kommentar

Nå provoserer du meg. Veldig.

Noen av turene har vært gjennom gatene i Trondheim ja,- og med den spesielle byen vi har kan nok det, for noen, være langt større enn en tur i dyreparken. Vi har også vært på masse andre utflukter og turer som har vært storslagne.

Tviler ikke, men vi kan ikke omtale det vi ikke vet noe om. Vi har sjelden tid til å tråle forumet etter mer eller mindre "interne" tingt å skrive om, så send oss info og be om en forsideartikkel, så er sjensene gode for at vi kan fikse noe. Send oss også gjerne noen bilder og tekst i etterkant, så kanskje vi kan få til en artikkel av typen "vi var alle enige om at det hadde vært en fin tur". Da har vi også noe å bruke neste gang en slik tur skal omtales, denne gang på forhånd.

Men det gjelder vel ikke, så lenge det er nord for Dovre?

Har ingen verdens ting med saken å gjøre. Vi er alltid interessert i ting å skrive om, uansett hvor det foregår. Faktisk er tek-redaksjonen full av folk fra andre steder enn Oslo. Undertegnede er eksilbergenser, og har bodd i Dublin, London og Sogndal før Oslo. Erik er fra alle mulige rare steder, og selv om han snakker med snev av østlandsk har han bodd bla. i Stavanger, England og Tanzania. Hele Amobil-redaksjonen er "nordifra", og vi mobber dem bare av og til for det.

Lenke til kommentar

Kristiansand blir for langt unna for meg. Hadde det vært Polar Zoo ville det vært aktuelt.

Der så det ut som de satser på at folk skal trives, også de med kamera.

EKSKLUSIV FOTOGUIDING

Er du dei av ta fotografier med gjerdet mellom deg og dyrene som ikke gir deg det helt perfekte bildet du er på jakt etter? Da kan du bli med våre dyrepassere innenfor gjerdet og inn til dyrene for å få en mulighet for å få ett perfekt bilde.

Lenke til kommentar

Kristiansand blir for langt unna for meg. Hadde det vært Polar Zoo ville det vært aktuelt.

Der så det ut som de satser på at folk skal trives, også de med kamera.

EKSKLUSIV FOTOGUIDING

Er du dei av ta fotografier med gjerdet mellom deg og dyrene som ikke gir deg det helt perfekte bildet du er på jakt etter? Da kan du bli med våre dyrepassere innenfor gjerdet og inn til dyrene for å få en mulighet for å få ett perfekt bilde.

Er dette virkelig nødvendig? Med en tele kloss opptil gitteret og diger blenderåpning vil jo gitteret stort sett forsvinne.

Foretrekker lett det fremfor å vasse rundt nedi innhegningen for 16kr/min. Nervene (og lommeboka) hadde ikke tålt å sitte stille å vente på en perfekt anledning med den minuttprisen :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...