FreakAngel Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 min datter på snart 3 år har hatt løs og ekkel bæsj nå i en ukes tid.. og i går tok det helt av.. nå er det bare suppe. Hva kan man eta for å stabilisere magen igjen? blåbær? biola noen som har noen tips erfaringer på området? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 min datter på snart 3 år har hatt løs og ekkel bæsj nå i en ukes tid.. og i går tok det helt av.. nå er det bare suppe. Hva kan man eta for å stabilisere magen igjen? blåbær? biola noen som har noen tips erfaringer på området? kulltabletter gjør avøringen fastere men det løser ikke problemet. Lenke til kommentar
rosin Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 hm...har ikke erfaring med løs mage på små barn, kanskje du skulle tatt henne med til legen? å spise banan skal visst gjøre avføringa fastere. Lenke til kommentar
FreakAngel Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 ok banan, kulltabletter... prøve prøve vi har også prøvd med endel blåbær drikker.. Ja jeg skal til legen med henne på mandag.. for det er ikke riktig at det skal være så løs bæsj. så noe rart er det jo. takk for svar Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Pillene Imodium. Knus de og legg i maten hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå