marbek Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Heisann, jeg har problemer med EA download manager og håper at noen av dere der ute kan hjelpe meg. Når jeg logger på kontoen min får jeg denne beskjeden: ingen rettigheter. Den står midt på selve download bilde kan man si. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? kjører windows 7 Lenke til kommentar
marbek Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 ingen som har noen tips? Maskinen står hjemme og kjører win upd, glemte helt å legge inn oppdateringer etter formatering her om kvelden, noen som vet om dette hjelper? ?? Har ikke noe lyst til å kjøpe det på steam lenger så håper jeg får det til å funke Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Prøv og kjør Download Manageren som administrator, eventuellt i XP mode også. Lenke til kommentar
marbek Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Prøvd begge to :/ men er borte i helgen så får se mer på det når jeg kommer hjem på søndags kvelden Lenke til kommentar
marbek Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Er det noe som kan hjelpe meg? pliiiiiiz ? hhe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå