Clintern Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Hei folkens Det jeg er i ferd med å spørre om nå er meget vanskelig for meg å få sagt. Jeg prøver å få juksekoder til å funke i singelplayer *skammer seg* Jeg jukser aldri i spill!! Men da jeg kom til brett 2.2 og zombiene dukka opp,så syns jeg spillet blei altfor skummelt :sad: Og det er synd å legge til side spillet pga det. Har lyst å komme meg gjennom spillet og se hvordan det er. Har henta kodene men så var det denne kommandoen +set sv_cheats 1 Når jeg skriver inn denne så starter ikke spillet engang. Er det noe som mangler eller?? jaja..det er opp til dere om dere gidder å hjelpe en juksepave. PS! Dette gjelder altså KUN singleplayer! De som jukser i multiplayer: Måtte dere brenne i helvete eller no sånt :wink: Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Start the game with the command-line parameter '+set sv_cheats 1'. Then during gameplay, press ~ to bring down the console. Now type any of the following "Codes": Code --- Effect /god --- God Mode /notarget --- Enemies Don't Attack /noclip --- No Clipping Mode /give all --- All Weapons and Ammo /mapname --- Get the Current Map Name /spdevmap mapname --- Jump to mapname /give armor --- Give Armor /give health --- Give Health /give stamina --- Give Stamina /nofatigue --- Unlimited Stamina /kill --- Suicide Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 eh..takk, men det er akkurat de kodene jeg henta. Fant på gamesdomain.com Men får bare feilmelding når jeg skal starte med +set sv_cheats 1 i kommandolinja :sad: Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 eh..takk, men det er akkurat de kodene jeg henta. Fant på gamesdomain.com Men får bare feilmelding når jeg skal starte med +set sv_cheats 1 i kommandolinja :sad: Lenke til kommentar
pepter Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 "c:Return to Castle WolfensteinWolfSP.exe" +set sv_cheats 1 Lenke til kommentar
Roxy Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 ta en titt her, har ikke prøvd selv men....... http://www.gigahosts.com/~c1003/wolfenstein/cheats.php Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Takk... Endelig fikk jeg det til :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå