Tåkefyrste Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Ergrer meg grønn over at det ikke er noen multiplayer mulighet i vice city, hadde vært utrolig morsomt å kaste seg over oppdragene i co-op mode, eller få med noen kamerater på en deathmatch... Jeg vet det har kommet en liten mod til GTAIII sånn at du kan spille litt basic MP, men denne er laget av noen fans, og er ikke noe å skryte av. Er det noen her som vet eller har hørt noe om Rockstar (www.rockstargames.com) har planer om å komme med en patch for å la deg spille multiplayer på VC? -skjønner fortsatt ikke hvordan folk kan gi ut spill uten MP nå til dags (tenker også på at Doom III skal være hovedsaklig Single-Player ) Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hovedgrunnen til at GTA ikke kom med Multiplayer er (ifølge Rockstar Games) at de har designet motoren så at biler kun er der "du kan se" pga hvis du hadde lastet alle bilene inn på kartet på pcen så hadde CPU kravet vært 2-3 ganger større..likevel finnes det MP patcher til GTA3 vanlig, så kanskje det teamet fortsetter på Vice City Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hadde jo vært greit om dem bare hadde kutta ut alle bilene som kjører rundt i multi også. Hvis det kan hjelpe dem til å lage en multiplayer-del altså. For så å heller bare ha en del flere parkerte biler og bare noen få kjørende. På den måten hadde jo ikke cpu-bruken gått gjennom taket. Og hvis spillerne oppholder seg på samme del av kartet er det jo ikke noe vits å huske på biler i en annen del. Sånn jeg ser det er det heller ikke noe problem hvis serveren lager et par biler som kjører rundt hver player, som så vises også for andre players når dem nærmer seg hverandre. Cpu-bruken blir jo ikke stort større av å måtte holde orden på et par variabler for hver bil. Det er jo ikke snakk om å rendre dem før dem kommer innpå deg uansett. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 En slags massive multiplayer sak hadde vært helt konge. Rivaliserende gjenger, mulighet til å overta områder fra hverandre, kjøre "street races" om f.eks. penger osv, men det spørs om det ikke er lettere sagt en gjort å få til noe slikt... men det er lov å håpe! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 En slags massive multiplayer sak hadde vært helt konge. Rivaliserende gjenger, mulighet til å overta områder fra hverandre, kjøre "street races" om f.eks. penger osv, men det spørs om det ikke er lettere sagt en gjort å få til noe slikt... men det er lov å håpe! jeg har tenkt den tanken jeg også, nesten som ett online rollespill, byen i gta3 er stor nok til dette hvis de åpner for mange flere muligheter. kunne vært folk som var politi, våpen smuglere, gjenger, mafia eller tilog med kriminelle ting som skjer under dekke av en lovlig virsomhet :-). Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Hovedgrunnen til at GTA ikke kom med Multiplayer er (ifølge Rockstar Games) at de har designet motoren så at biler kun er der "du kan se" pga hvis du hadde lastet alle bilene inn på kartet på pcen så hadde CPU kravet vært 2-3 ganger større..likevel finnes det MP patcher til GTA3 vanlig, så kanskje det teamet fortsetter på Vice City Litt rart, alle bilene burde ikka ta altfor mye maskinkraft, når man tenker på at det finnes spill som Everquest og Anarchy Online, der flere hundre spiller spiller sammen. (kansje litt rar sammenligning, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener) Dessuten synes jeg det er rart at VC på PS2 var mye bedre med tanke på hvor "lenge" biler "holder seg i minnet". På PC er det nok å snu seg så har bilene kommet vekk, mens på PS2 kan du dra et godt stykke vekk, for deretter å finne igjen samme bilen Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det er en multiplayer mod under utvikling til GTA Vice City og, men den lages av de samme som lager GTA3 multiplayer mod'en. Inntil videre er ikke disse mod'ene noe å skryte av, men hvem vet, de kan bli bra etter hvert.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hmmm. se her: ]http://no.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=6786 (Ikke ny GTA, men det høres lovende ut! ) :wink: Lenke til kommentar
banzay Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 jeg har tenkt den tanken jeg også, nesten som ett online rollespill, byen i gta3 er stor nok til dette hvis de åpner for mange flere muligheter. kunne vært folk som var politi, våpen smuglere, gjenger, mafia eller tilog med kriminelle ting som skjer under dekke av en lovlig virsomhet :-). det er jo lov å drømme... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg har tenkt den tanken jeg også, nesten som ett online rollespill, byen i gta3 er stor nok til dette hvis de åpner for mange flere muligheter. kunne vært folk som var politi, våpen smuglere, gjenger, mafia eller tilog med kriminelle ting som skjer under dekke av en lovlig virsomhet :-). det er jo lov å drømme... Hadde vært sykt fett! hadde også sikkert pressa salget av spillet i været også.. Hadde vært kult med en by der det ikke finnes noen computer kontrollerte folk. Hver enkelt kunne vært en del av et gigantisk samfunn, der man feks kan jobbe og tjene penger eller bare rane en bank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå