Gå til innhold

BK: Nye holmenkollen

Anbefalte innlegg

Som den oslo beboeren jeg er, måtte jeg naturlig nok oppleve kollenbrølet på ny. Kjipt for min del at Anette Sagen hoppet først, siden det var aller første gang jeg tok bilder av hopp :-p Etter å ha failet totalt på bilder av hennes hopp, gled sakte men sikkert mestringen på plass.

Litt kjipt med denne "masten" som er i veien, men siden det er et "reportasje" bilde så syntes jeg det blir feil å manipulere virkeligheten, disse stengene er nedover hele bakken med vindflagg.

post-201737-1267741897,6931_thumb.jpg

Endret av Thomasehlol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint fanget inn, og bra teknisk med farger, skarphet på rett plass osv...

Stang i forgrunnen er litt irriterende, men ødelgger ikke helt. Kunne det ha vært litt mer luft forann hopper og litt mindre bak?

Ellers fint å se bilder fra Oslo. Faktsk synes jeg det er overaskende lite bybilder fra Oslo her på kritiken.

Lenke til kommentar

Knallbra :thumbup: , men som det nevnes over her så kunne hopperen gjerne hatt mer luft forran seg.

Hehe, jeg skal utfordre meg selv litt mer ved neste anledning, midtre fokuspunkt på hopper som kommer i nærmere 90km/t. Var vanskelig, men et eller 2 fokuspunkt mer til venstre vil jo skape mer luft (og problemer) ^^. Men takk for all positiv tilbakemelding :-) Negativ er velkommen en også! Så lenge den er konstruktiv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...