MadsFN Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg fikk nettop nytt headset men merker når jeg sitter på Ventrilo har den en stygg suselyd, som det var lett blåsing på headsette hele veien.. Noen ideer? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Er det ingen type instillinger eller lignende som kan lage denne lyden? Det er liksom en svak bris (men den er ganske høy). Hjelper det om jeg legger ut en lydfil av lyden kansje? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kjenner til lyden ja. En sinnsykt irriterende 'tynn' hyling? Først kan du jo skjekke om det er noe galt med headsettet, selv om jeg tviler sterkt på det. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Problemet er at det er helt nytt, og har prøvd med en annen mic (sånn som står på bordet) og får ganske lik lyd. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Problemet er at det er helt nytt, og har prøvd med en annen mic (sånn som står på bordet) og får ganske lik lyd. skru ned lyden på lydkortet. Det skal hjelpe Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Oppdater lydkortdrivere. Du må skjekke fra en annen lydkilde for å finne ut om det er headsettet eller maskinen som skaper trøbbel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå